אא

גרמניה לחובבי היין

לא פחות מ- 13 מחוזות בגרמניה מייצרים יין איכותי, ומציעים לתיירים מסלולי טיול המשלבים נופים עוצרי נשימה עם טעימות של יינות, מן המשובחים בעולם

||| |||

גרמניה אמנם ידועה כמדינה שבה בירה איכותית זורמת כמעט כמו מים, אבל אם החמצתם את "אוקטוברפסט" פסטיבל הבירה הענק המתקיים שם בראשית החורף, אין סיבה שתוותרו על מסע עינוגים אחר, שגם בו יזדמן לכם לטעום אלכוהול משובח.

לא פחות מ-13 מחוזות בגרמניה מייצרים יין איכותי, ומציעים לתיירים מסלולי טיול המשלבים נופים עוצרי נשימה עם טעימות של יינות, מן המשובחים בעולם.

מסלול היין המפורסם והאהוב ביותר בגרמניה הוא המסלול המרהיב, שגם נבחר לרשימת אתרי מורשת התרבות העולמית של אונסק"והמסלול העובר בחלקו העליון של עמק הריין. אזור זה הוא גם ביתו של "סלע לורליי" הנישא מעל המים וקרוי על שמה של הנימפה, ששימשה השראה לשירו הנודע של היינריך היינה.
בכל שנה נערך בגרמניה טקס ובו מוכרת מלכת היין של אותה שנה, במסגרת פסטיבל חקלאי מסורתי שראשיתו בשנת 1950. הצעירות הגרמניות המוכתרות כמלכות היין נשלחות כשגרירות תעשיית היין הגרמנית לייצג את ארצן ברחבי תבל.

כל אחד מ – 13 מחוזות היין בגרמניה, החל בעמק הריין וכלה בסקסוניה, שומר על מסורות ומנהגים אחרים, וכתוצאה מכך מבחר היינות במדינה, וכמובן הטעמים, גדול במיוחד.

בסמוך לכל אחד מהכרמים המשובחים, ישנם מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים או אתרי קמפינג, והם מוקפים בכפרים ציוריים טובלים בירק, מה שהופך את השילוב למיוחד ומומלץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: