אא

רשת המלונות ריץ-קרלטון מרחיבה ומתחדשת

רשת מלונות הפאר משיקה לראשונה חווילות יוקרה ובקתות נופש פרטיות בנוסף על היצע מלונות ברחבי העולם

| |

רשת ריץ-קרלטון מרחיבה את המודלים לנופש שהיא מציעה ללקוחותיה ותשיק לראשונה קולקציה של חווילות ובקתות נופש פרטיות במקומות מסתור, בחופים פרטיים ובמעמקי הג'ונגל - מדובר בהרחבה של מוצר המלונות של הרשת ברחבי העולם.

הוילות, שמציעה ריץ-קרלטון הן מאובזרות וכוללות בתים מפוארים בעלי שטח עצום ובמיקומים מיוחדים, כאשר לכל וילה מוצמד שירות פרטי של אנשי צוות. לכל בית בריכה שחייה פרטית ומתקני ברביקיו בחצר. החווילות ובקתות הנופש ומציעות לתייר העירוני מפלט פרטי ואישי – שלא במגדל מלונאי "רגיל" בו הוא יכול לחוות ולהתנסות בשקט ושלווה המותאמים לו אישית.

טווח המחירים של וילות אלו נע בין 700 ל - 5000 דולר.

 ריץ קרלטון 

בין האתרים בהם מציעה הרשת שירות ייחודי זה:

המזרח הרחוק:
תאילנד- Phulay Bay, a Ritz-Carlton Reserve - הווילות מתנוססות מעל האוקיינוס ונשקף מכל אחת נוף של ים וגנים. הוילות חבויים ומציעות שילוב של אדריכלות אותנטית המשתלבת היטב בשטח ותורמת ליצירת דיסקרטיות ופרטיות מלאה.

אחד היעדים המבוקשים בראש רשימת יעדי הנופש העולמיים היא סין.
דרום סין- SANYA, YALONG BAY - הרשת השיקה 8 וילות פרטיות יוקרתיות, כולן פונות לנוף של הים, גני נוי וצמחייה, חללים מרווחים ומיקום אותנטי.

על קו המשווה:
טנריף - Abama - חווילות הנופש המתאימות לחופשה משפחתית, חברים, או זוגות בירח דבש. החווילות המבודדות ממוקמות בתוך גנים טרופיים עם בריכות שחייה פרטיות. על מנת להתנייד באתר בקלות, האורחים יכולים ליהנות ממכוניות באגי צמודות העומדות לרשותם במהלך כל השהות במקום.

ארה"ב:
ג'ורג'יה Oconee Reynolds Plantation - בקתות על גדות אגמים האופייניות למדינות דרום ארצות הברית באווירה כפרית. 

דרום אמריקה:
פורטו ריקו Beach  Dorado - לאורך חופי האיים הקריביים, החווילות, אשר הוקמו עוד בשנות ה-20 של המאה הקודמת, משמשות כיום מגורי VIP  בעלי 4 חדרי שינה המשקיפים כולם אל עבר האוקיינוס. בשילוב גנים המשתרעים על שטח נרחב, בריכת שחיה פרטית ומרפסת המרווחת. המבנה שוקם לחלוטין.

באלי:
Sawangan, Nusa Dua - לצד 313 חדרי מלון, מתנוססות 34 וילות פאר הפונות אל האוקיאנוס ההודי. לכולן בריכה פרטית ולהן נוף של 180 מעלות לים הפתוח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: