עלייה של כ- 30% בתיירות הנכנסת מסין
רשת מלונות קראון פלזה נערכת לקראת בואם של הסינים: China Ready, במסגרת התוכנית תציע הרשת מגוון פתרונות לשוק הסיני: ארוחת בוקר אסיאתית המותאמת לחיך הסיני, עובדי מלון דוברי סינים ועוד
רשת המלונות נערכת לקראת הגידול המשמעותי של כ- 30% בשנה האחרונה בתיירות הנכנסת מסין לישראל, והצפי לעלייה נוספת בשנת 2015, הניעו את הרשת להטמיע את התוכנית במלונות הרשת בישראל, תחילה בבתי המלון של הרשת בת"א, ירושלים וחיפה
סין נחשבת היום למעצמת התיירות הגדולה בעולם. כ- 100 מיליון תיירים סיניים יוצאים מידי שנה את גבולות מדינתם, ועל פי ההערכות מוציא התייר הסיני סכום של כ- 1086$ ביום, לא כולל הוצאות טיסה. אין פלא אם כך כי התחרות הגלובלית על תשומת ליבו של התייר הסיני עולה מידי שנה.
תאגיד המלונאות הבינלאומי IHG, יזם את תוכנית China Ready אותה יאמצו בהדרגה כל מלונות הרשת. התוכנית מותאמת לתייר הסיני ונועדה לעזור לו בהתאקלמות במהלך שהותו מחוץ למדינתו.
לדברי שי אסיה, משנה למנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה: "קראון פלזה ישראל, מקדמת בברכה את תוכנית China Ready של רשת IHG. לאור הנתונים של עלייה משמעותית באחוזי התיירות הנכנסת מסין לישראל שבעיקרה מושתתת על תיירות עסקית, החלטנו להצטרף ולשלב כבר בימים אלו מגוון שירותים המותאמים לתיירים הסיניים. החל מארוחת בוקר סינית מסורתית, מנהל דובר סינית, אפשרות לתשלום באמצעות כרטיס UNION ועוד. אני בטוח שזו תהיה רק ההתחלה לאפשרויות הרבות שיעמדו לרשות הסינים בישראל ושבתי מלון נוספים בארץ יזהו את הפוטנציאל של התיירות מסין".
אז כיצד נערכת רשת מלונות קראון פלזה לתוכנית China Ready""?
אוכל- ארוחת בוקר קלאסית הכוללת את כל מרכיבי הבוקר להם רגיל התייר הסיני.
עובדים דוברי סינית במלון- מנהל דובר סינית שיעמוד לרשות התייר הסיני ויעזור לו בהתאקלמות במהלך שהותו.
מידע- מתורגם לסינית וכרטיסי ביקור של מנכ"לי המלון בסינית.
אפשרות תשלום- UNIONPAY- אחד מכרטיסי האשראי הפעילים ביותר בסין דרכו תתאפשר סליקה בבתי המלון של הרשת.
קו טלפוני- Help Desk- קו טלפוני שיעמוד לרשות התייר הסיני ויתן לו נענה לכל צורך.
שי אסיה, משנה למנכל הרשת. צילום: תמר מצפי