אא

"ניר, עכשיו אתה רואה אותנו?"

חברת פרסום שלא הצליחה לתאם פגישה עם מנכ"ל ארקיע, ניר דגן, מצאה דרך מקורית וייחודית להגיע אליו בדמות פרסום שלטי חוצות. הפגישה אגב, התקיימה לבסוף...

| |

"ניר, עכשיו אתה רואה אותנו ?"

הסלוגן הנ"ל בצירוף מטוס ברקע, הופיע בשבוע שעבר על גבי לא מעט שלטי פרסום ברחבי העיר ת"א. המסר מסתבר היה מכוון אל עבר מנכ"ל חברת ארקיע, ניר דגן.

מסתבר כי חברת הפרסום, שפרסמה את השלטים, לא הצליחה לקבוע פגישה עם דגן ובחרה בדרך מקורית כדי להגיע אליו. כאשר גם הצבעים שנבחרו להעברת המסר אל דגן הם הצבעים של ארקיע: כתום וכחול.....

דגן סיפר ל'פספורטניוז' כי : "הם לא הצליחו להיפגש איתי, הסתבר לי שהאנשים שלי "חסמו אותם" יותר מדי. הם בחרו בדרך יצירתית כדי להגיע אלי, נהנתי מהקריאטיביות שהם הפגינו, הם עשו את זה בצורה יפה מאד", ציין דגן.

והאם אחרי כל זה נפגשת איתם?

"בוודאי, אחרי כזה דבר לא הייתי יכול שלא לפגוש אותם. המנכ"ל שלהם סיפר לי שהם בסך הכל רצו להיפגש איתי, וכאשר ראו שהדבר אינו עולה בידם, הם מצאו את הדרך המקורית לעשות זאת' אמרתי להם שמאד אהבתי את הדרך בה בחרו", סיפר דגן.
 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: