אא

חברת התיירות "גוליבר" רוכשת 50% מהבעלות בחברת "רומניה 360"

אורי אלון, מנכ"ל הקבוצה: "עסקת רכישה זו מתווספת לעסקאות האחרות אותן ביצעה קבוצת גוליבר לאחרונה "

| |

קבוצת גוליבר הודיעה היום (ג' 3.3) על השלמת רכישה של 50% ממניות חברת רומניה 360, המתמחה באופן בלעדי בארגון טיולים ברומניה, הנתפרים בהתאמה אישית לצרכיו המדויקים של הלקוח. רומניה 360, פועלת באמצעות 2 חברות - חברה ישראלית שמרכיבה ומוכרת מוצרים בשוק הישראלי וחברה רומנית אשר רוכשת, מייצרת ומתפעלת את מוצרי התיירות. מעבר לשוק הישראלי, החברה שפועלת מרומניה מוכרת ומשווקת גם ללקוחות מיעדים בינלאומיים אחרים ומעצם כך מכניסה את קבוצת גוליבר גם לפעילות בשווקים בינלאומיים.

עם השלמת הרכישה מסר אורי אלון, מנכ"ל הקבוצה, כי "מדובר בעסקה שהולמת את האבולוציה של ענף התיירות לפיו הסיטונאים הולכים ופועלים יותר ויותר באופן ישיר מול הלקוחות, ובהתאמה לכך, הקמעונאים הולכים ומתחזקים ביצירת מוצרי תיירות שמותאמים אישית לצרכי הלקוחות". לדבריו: "עסקת רכישה זו מתווספת לעסקאות האחרות אותן ביצעה קבוצת גוליבר לאחרונה ובהן רכישת אתר Travelist האתר להשוואת מחירים בתיירות, כמו גם רכישת "חוליו" החברה שמפעילה את אפליקציית חוליו, המציעה טיסות ומוצרי תיירות של השניה האחרונה.

לדברי אלון: "בעוד שתי הרכישות חיזקו את מובילותה של קבוצת גוליבר בתחום תיירות האינטרנט והמסחר המקוון הרי שרכישת 50% ממניות רומניה 360, משלימה את חיזוקה של קבוצת גוליבר גם בתחום מוצרי התיירות התפורים אישית לצרכי הלקוח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: