איזי ג'ט השיקה אפליקציה לשעון של אפל
ג'יימס מילט, ראש מחלקת דיגיטל: "אנחנו מחפשים בכל עת דרכים לשפר את חוויית הטיסה של הנוסעים שלנו ולספק מידע באמצעות הטכנולוגיה החדישה ביותר דוגמת השעון החכם של אפל"
איזי ג'ט, חברת התעופה הבריטית, השיקה אפליקציה ייעודית לשעון החכם של אפל, אשר תהיה זמינה עם השקת השעון ב-24 באפריל.
השעון החכם של אפל תוכנן על מנת לאפשר קבלת הודעות מותאמות אישית, מתוך אמונה כי אחד ההיבטים המלהיבים ביותר של הטכנולוגיה הלבישה הינה היכולת שלה לתת למשתמשים מידע רלוונטי בדרך קלה ונגישה.
השעון החכם יתממשק לאפליקציית איזי ג'ט על מנת לספק את המידע החיוני לנוסע אודות הטיסה, באופן מותאם אישי ובזמן אמת. אחד היתרונות הבולטים הוא ה-PASSBOOK - כרטיס עלייה למטוס, אשר יאפשר מעבר נוח ומהיר יותר דרך נמל התעופה ויהיה זמין בחמש שפות מיום ההשקה.
GLANCES, תכונה מרכזית נוספת בשעון החכם של אפל, תאפשר לשעון להודיע ולתזכר את הנוסע באשר לנקודות מפתח בנסיעה שלו: מידע טרום טיסה, פרטי צ'ק-אין, מידע אודות שער החליפין העדכני של המטבע המקומי, מזג האוויר ביעד ועדכון בזמן אמת אודות מצב הטיסה - בהתבסס על הצלחת כלי מעקב הטיסה הפופולארי של איזי ג'ט (Flight Tracker). האפליקצייה אף תראה לנוסע מתי עליו לעלות לטיסה, באמצעות פונקציית ספירה לאחור. ההודעות האלה יישלחו לשעון החכם, שיתריע על קבלתן באמצעות רטט קל.
הנוסעים יוכלו גם לצייץ ולהעלות פוסטים לרשת הפייסבוק בשלבים שונים בנסיעה באמצעות השעון החכם. המידע יכלול ספירה לאחור עד ההמראה, כמו גם מזג האוויר השורר ביעד.
ג'יימס מילט: "נוסעי איזי ג'ט ממשיכים לראות את היתרון שבשימוש באפליקציה שלנו, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה ומהנה יותר ואנו בטוחים כי רבים מהם יאמצו בהקדם את השעון החכם של אפל. אנחנו מחפשים בכל עת דרכים לשפר את חוויית הטיסה של הנוסעים שלנו ולספק מידע באמצעות הטכנולוגיה החדישה ביותר דוגמת השעון החכם של אפל. האפליקציה שלנו לשעון החכם של אפל הינה דוגמא נוספת לחדשנות המאפשרת להפוך את הנסיעה לקלה ונוחה עם איזי ג'ט".