אא

יורד דרומה: הג'וב החדש של דני שניידר

לאחר שכבר התמנה לתפקיד מנכ"ל המלון החדש של פתאל בשדרות רוטשילד בתל-אביב, קיבל שניידר פנייה מהנהלת הרשת לשמש כמנכ"ל רשת יו סוויטס החדש באילת, וענה בחיוב. לתפקיד החדש ייכנס רשמית לאחר חג הפסח

| |

הבית החדש של דני שניידר.

ל''פספורטניוז" נודע כי לאחר שמנכ"ל יו סוויטס הנוכחי באילת, שלומי קורן, ביקש לסיים את תפקידו, פנו בהנהלת הרשת אל שניידר (שזה מכבר התמנה לתפקיד מנכ"ל מלון הרשת החדש בשדרות רוטשילד בתל-אביב) במטרה שזה ימלא את שורותיו וישמש כמנכ"ל מלון יו סוויטס החדש באילת.

שניידר (52) נחשב לאחד המלונאים המוערכים והמנוסים בענף. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה, כחלק מעבודה רבת שנים ברשת החל משנת 1997 (מתוכן 13 שנה כמנכ"ל מלון דן אילת). כמו כן ניהל בעברו את מלונות בשם פלמירה ופארדייז באילת (כיום שייכות למותג לאונרדו של רשת פתאל) ואף שימש כסמנכ"ל מלון קרלטון ת"א. 

כזכור, לפני כחודש וחצי פירסמנו לראשונה כי שניידר מצטרף לרשת פתאל (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=9796), זאת לאחר שסיים את דרכו ברשת דן.

"כמי שעבד שנים רבות באילת ומכיר את ענף המלונאות שם באופן מדוקדק, אני שמח על הזכות שניתנה לי לחזור לעיר בכלל ולמלונאות בה בפרט", סיפר שניידר על רקע ההודעה על מינויו למנכ"ל המלון והוסיף. "זו ההזדמנות להודות לרשת פתאל על האמון. מחכה בקוצר רוח לכניסתי לתפקיד".


דני שניידר. בית חדש ישן בעיר אילת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: