אא

נמל התעופה של מינכן נבחר ל'מספר 1 באירופה'

סקר הנוסעים של מכון מחקר התעופה הלונדוני Skytrax, שנערך בקרב 13 מיליון נוסעים מ-112 מדינות דירג אף את עשרת שדות התעופה הטובים בעולם, במקום הראשון זכה שדה התעופה של סינגפור

נמל התעופה של מינכן זכה להצלחה גדולה בטקס פרסי נמלי התעופה 2015, של מכון מחקר התעופה הלונדוני Skytrax, וכמו בשנה שעברה נבחר לנמל התעופה הטוב באירופה, ובמקום שלישי כלל עולמי, אחרי נמלי התעופה של סינגפור וסיאול. ראוי לציין כי נמל התעופה של מינכן זכה ב'אליפות התעופה האירופית' בשמונה מתוך 10 השנים האחרונות. בקטגוריה שלו, שדות תעופה עם 30-40 מיליון נוסעים בשנה, מינכן הוא למעשה נמל התעופה מספר 1 בעולם.

סקר הנוסעים של מכון מחקר התעופה הלונדוני Skytrax נערך בקרב 13 מיליון נוסעים מ-112 מדינות. במשאל פרסי נמל התעופה הנוסעים דירגו 550 שדות תעופה בינלאומיים ומספר רב של חברות תעופה במגוון מדדי ביצוע מרכזיים, כגון: צ'ק-אין ואיכות השירות, היחס של צוותי התעופה, שירותי קניות ופנאי וקלות המעבר בין טיסות.

מלון נמל התעופה הילטון (לשעבר קמפינסקי, עד סוף שנת 2014) זכה אף הוא לציון לשבח כמו שדה התעופה של מינכן. המלון היוקרתי הממוקם ממש ליד הטרמינל נבחר כמספר 1 באירופה ומספר 3 בעולם. תוצאות מצוינות אחרות הושגו על ידי מתקני VIP של שדה התעופה (מקום מס' 2), האיכות של הברים והמסעדות (מס' 4) ובקטגוריה 'שירותי נוחות ופנאי' (מס' 3).

הפרס הוענק למנכ"ל נמל התעופה של מינכן, ד"ר מיכאל קרקלוך, שאמר בטקס המיוחד שנערך בפריז: "אנו גאים מאוד בשדה התעופה שלנו. הפרס הזה שייך מעל לכל ליותר מ-32,000 העובדים של שדה התעופה בזכות המחויבות הפנטסטית שלהם".

דירוג 10 נמלי התעופה הטובים בעולם במשאל: סינגפור, סיאול, מינכן, הונג קונג, טוקיו – האנדה, ציריך, נגויה, לונדון – הית'רו, אמסטרדם, בייג'ין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: