Black Friday במשרד התיירות: גידול של 20% בפניות לסוכני תיירות
למעלה מ-157 מיליון חשיפות ולמעלה מחצי מיליון הקלקות לקמפיין ששלח את הגולשים לאתרי מכר נעשו בעקבות השתתפות המשרד בבלק פריידיי. שר התיירות: "נקווה שחגיגות ה-Black Friday יהפכו למסורת על מנת להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל"
משרד התיירות הצטרף השנה לחגיגת ה- Black Friday ויצא בפעילות דיגיטלית לקידום הפניות למבצעים והנחות לטיסות לנתב"ג ולאילת. נראות עמודי הנחיתה הותאמה לאווירת ה- Black Friday, בהם הוצעו בין היתר טיסת הלוך חזור מגרמניה לאילת ב-9.90 אירו בלבד ומחירים מוזלים לטיסות שייצאו מווינה ומלונדון לאילת. הקמפיין תפס תאוצה והוביל ל- 157,072,533 חשיפות ול- 563,754 הקלקות, בעלות ממוצעת של 1.98 ₪ להקלקה. במשרד התיירות אומרים כי בהתחשב בתחרותיות הגדולה ובהמשך לכך היקרה מאוד במדיה באותו יום, מדובר בעלות מצוינת, שעומדת מתחת לבנצ'מרק. הקמפיין הביא ל- 67,982 פניות לעמודי המכר של סוכני נסיעות - קצב הגבוה בכ- 20% ממספר הפניות לסוכני התיירות ביום קמפיין רגיל. במשרד התיירות צופים כי השנה תסתיים עם למעלה מ- 4 מיליון תיירים – שיא כל הזמנים בכניסות לישראל. הקמפיין הדיגיטלי מצטרף לאפיקי שיווק אפקטיביים נוספים. שר התיירות יריב לוין: "בימים אלה אנו שוברים שיאים בכניסת תיירים לישראל, כאשר אנו צפויים לארח השנה מעל 4 מיליון תיירים. המשרד החליט השנה להצטרף לחגיגת ה-Black Friday על מנת להמשיך לשבור שיאים, להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל ולענות על הביקושים הרבים. אין ספק שהנתונים מדברים בעד עצמם: כ- 70,000 אנשים נוספים התעניינו ברכישת כרטיסי טיסה לישראל ביום ה-Black Friday. מדובר בעליה של כ-20% מכמות הפניות בדרך כלל. זו הייתה החלטה נכונה, ונקווה שחגיגות ה-Black Friday יהפכו למסורת על מנת להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}