"בוא נעוף" מוצר השנה בקטגוריית התיירות ל-2017
הישג לשטיח המעופף:. סקר, שנערך בקרב יותר מ-2000 צרכנים בישראל, בחר את אפליקצית "בוא נעוף" כמוצר השנה בקטגוריית תיירות. פרסי מוצר השנה מחולקים ב-36 מדינות בעולם. בישראל מוענקים הפרסים זו השנה ה-12 ברציפות והשנה, לראשונה, מוענק פרס גם בתיירות
אייל קשדן
אפליקציית "בוא נעוף" מקבוצת השטיח המעופף, המציעה למכירה חבילות נופש וטיסות לחו"ל במחירי "אאוטלט", זכתה היום (א') בפרס מוצר השנה בקטגוריית תיירות, על פי סקר מוצר השנה. יאיר אשר, מנכ"ל בוא נעוף, אמר בעקבות הזכייה: "סוד ההצלחה של אפליקציית בוא נעוף טמון בכך שמדובר בwin win situation, הן ללקוחות והן לחברה. האפליקציה מסייעת לסיים את מלאי החבילות שחברת השטיח המעופף מחוייבת לכל יעד ולמכור את המקומות הריקים האחרונים שנשארו לאותו שבוע". האפליקצייה פועלת בימי רביעי בלבד ומציעה למכירה טיסות וחבילות, שנותרו במלאי, במחירים המתחילים ב-99 דולר לאדם. המחירים באפליקציה זולים בכ-20-50 אחוזים ממחיר השוק. לדברי אשר, כבר עם השקתה במאי 2016 זכתה "בוא נעוף" לפופולאריות בקרב הציבור עם 400 אלף הורדות ודורגה במקום הראשון בחנויות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד. מהו פרס מוצר השנה? קונספט מוצר השנה הושק לפני 30 שנה בצרפת, וכיום מחולקים פרסי מוצר השנה ב-36 מדינות בעולם. בישראל מוענקים הפרסים זו השנה ה-12 ברציפות והשנה, לראשונה, מוענק פרס גם בקטגוריית תיירות. כיצד נבחרים מוצרי השנה? בישראל, עורך מכון המחקר הבינלאומי, קנטאר מדיה, את מחקר מוצר השנה על מדגם של יותר מ-2,000 צרכנים, המתבקשים לחוות דעה על מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשים. הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים על פי מידת אטרקטיביות, חדשנות, ורמת שביעות רצון מהשימוש בהם. המוצר/שירות, שמקבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, מוכתר כמוצר השנה בתחומו. הנשאלים בחרו, כאמור, מבין כל המתחרים בתחום התיירות, את אפליקציית בוא נעוף כמוצר השנה בקטגוריה. 80% מהנשאלים הביעו שביעות רצון מהאפליקצייה.
אייל קשדן ואתי עמיעד. צילום: לילך דומינגז תקשורת
אייל קשדן ואתי עמיעד. צילום: לילך דומינגז תקשורת
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}