"סוכן הנסיעות הוא עדיין הכי זול, וכך גם ימשיך להיות"
כך אומר גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל במוסף המיוחד של פספורט בו תוכלו לקרוא בין היתר כיצד הפכה הטכנולוגיה את התיירות לענף מסחרי חדשני. הראיון המלא בגיליון 650
צילום: 123rf
אמדאוס ישראל, המציינת השנה 17 שנות פעילות, אינה שוקטת על השמרים. לאחר שהתבססה בצמרת חברות ההפצה הגלובאלית (GDS) בארץ ופיתחה את מערכת ה- ALP , מערכת הפצה לוקאלית (LDS) דינאמית, הזוכה לפיתוחים ושדרוגים תכופים ולפופולארית בקרב משרדי הנסיעות, אמדאוס ישראל שוקדת על פיתוח כלי שיווק ומכירה אונליין לטובת סוכני הנסיעות המקוונים. גדי מור, מייסד ומנכ"ל השלוחה הישראלית של תאגיד הטכנולוגיה העולמית, מודע למגמות ולהתפתחויות בתעשיית התיירות הבינלאומית והמקומית ונענה לאתגרים הטכנולוגיים העדכניים לשירות הענף. פנינו אליו כדי לשמוע ממקור ראשון, לאן נושבת הרוח הטכנולוגית בענף התיירות. האונליין משתלט על שוק ההפצה? מור: "לא. כל סוכני הנסיעות עובדים באופן מסורתי במערכות האוף-ליין של חברות ההפצה, אבל בהחלט ניכרת תנודתיות לכיוון סוכני האונליין. העוצמה השיווקית העיקרית נתונה בידי משווקי התיירות הישירים הגדולים, כמו: איסתא, גוליבר, הדקה ה-90 ואחרים, המכוונים ומקוונים ישירות אל חברות התעופה וסיטונאי התיירות המובילים". גדי מור: "בסיס הנתונים של אמדאוס כולל יותר מ 80%- מהטיסות ברחבי העולם" באופן מפתיע למדי, מערכות ה-GDS אינן נחלשות, ועפ"י מחקרים בארצות הברית, בתחומים שונים הן אף רשמו גידול בהיקף הפעילות בשנה האחרונה. כיצד אתה מסביר זאת? "פשוט מאד. בסיס הנתונים של מערכות ה- GDS הוא חסר תקדים. בסיס הנתונים של אמדאוס כולל יותר מ 80%- מהטיסות ברחבי העולם, כולל הלואו-קוסט, והלקוחות הגדולים שלנו הם משווקי התיירות הבינלאומיים הגדולים, כמו אקספדיה או קייאק, המשתמשים בטכנולוגיה שלנו כי היא הזולה ביותר והיעילה ביותר. עם כל המורכבויות הלקוחות הגדולים ביותר שלנו הם סוכנויות הנסיעות הגדולות בעולם, וכפי שציינתי, גם סוכנויות הנסיעות הגדולות בארץ".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}