60% מהזמנות המלונות בעולם באמצעות סוכני הנסיעות וה-GDS
ההזמנות במערכות ה-GDS, שבשימושם של סוכני הנסיעות, גדלו בשנת 2016 ב-11.6% לעומת 2015 עפ"י מדגם של 6,000 בתי מלון ברחבי העולם. המכון הבינלאומי למחקרי תיירות, קובע כי למרות הגידול בהזמנות און-ליין, ההזמנות במערכות ה-GDS ימשיכו להיות הדומיננטיות בשוק התיירות
עמלה מוגדלת לסוכני הנסיעות. ישראייר. צילום: 123rf
היקף ההזמנות באון-ליין הולך וגדל, ונראה שיגדל עוד בעתיד, ולמרות זאת המלונאים בכל רחבי העולם רואים חשיבות רבה בהפצה באמצעות מערכות ה-GDS, שימשיכו להיות המקור העיקרי להזמנות ולהכנסות הענף השנה וגם בשנים הקרובות. ההזמנות במערכות ה-GDS, שבשימושם של סוכני הנסיעות, גדלו בשנת 2016 ב-11.6% לעומת 2015 עפ"י מדגם של 6,000 בתי מלון ברחבי העולם. Phocuswright. המכון הבינלאומי למחקרי תיירות, קובע עפ"י התחקיר האחרון שלו בארצות הברית, שלמרות הגידול בהזמנות און-ליין, ההזמנות במערכות האוף-ליין (ה-GDS השונים) ימשיך להיות הדומיננטי בשוק התיירות גם השנה. המכון מעריך כי 60 אחוז מהזמנות חדרי המלון יוזמנו באמצעות מערכות ההזמנות המרכזיות, סוכני הנסיעות או חברות התיירות. למרות שלרשות הנוסעים עומדים היום, יותר מאי פעם, מגוון אמצעים ודרכים להזמנות, ובעתיד יחולו שינויים כאלה ואחרים בהיקף השימוש בערוצי ההזמנות השונים, אסטרטגיית ההפצה האפקטיבית של ענף המלונאות חייבת, לדעת מומחים, לא להזניח אף ערוץ הפצה, ועם זאת, בעתיד כל מלון ימצא את האסטרטגיה הטובה והמתאימה לו ביותר ובה ישקיע את מיטב המאמצים. למרות שנים של תחזיות, שהזמנות באמצעות סוכני הנסיעות צפויות לרדת, מסתבר שההזמנות במערכות הGDS- איתנות מתמיד. עפ"י נתוני המדגם, שקיבל מכון Phocuswright ממערכת המלונות של סייבר, מספר חדרי המלון, שהוזמנו במערכת גדל ב-2016 ביותר ממיליון חדרים לעומת 2015, גידול של 10.4%. מספרים אלה, עפ"י סיכומי המכון, אף עולים משמעותית על הערכות האנליסטים לגידול הפעילות בערוץ הזמנות זה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}