תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

האורח הישראלי קבע: רשת מלונות דן המובילה בישראל ב-2016

"מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" לשנת 2016 בענף בתי המלון בישראל, מצא עוד כי רשת מלונות דן הנה גם "רשת בתי המלון בעלת מוניטין איכותי" ו-"רשת בתי מלון ייחודית ושונה". רפי שדה: "גאים להיחשב בעיניי האורח הישראלי כרשת המובילה והאיכותית בישראל"

מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים
"מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" לשנת 2016 בענף בתי המלון בישראל קובע כי רשת מלונות דן נחשבת בעיני האורח הישראלי כ-"רשת בתי המלון המובילה בישראל" (34% מהנשאלים), "רשת בתי המלון בעלת מוניטין איכותי" (58% מהנשאלים) וכ-"רשת בתי מלון ייחודית ושונה" (41% מהנשאלים). במהלך חודש נובמבר 2016 נבחנה חוויית הלקוח בענף בתי המלון בישראל, באמצעות פנייה אינטרנטית בקרב מדגם מיצג של כ-600 ישראלים, שנפשו במלונות בישראל במהלך השנה. מהסקר, שבדק את ארבעת רשתות בתי המלון המרכזיות בישראל: מלונות דן, פתאל, ישרוטל, קראון פלזה/הולידיי אין, עולה כי רשת מלונות דן רשמה השנה עליה במרבית הפרמטרים והיא מובילה בפרמטרים של שביעות רצון כללית (8.5), שביעות רצון מהאוכל (8.6), תמורה למחירים (7.8), מידת נכונות לשוב ולנפוש במלונות הרשת (8.3) ושביעות רצון מחזות המלונות (8.4). עוד עולה מהסקר כי רשת מלונות דן מובילה בפרמטרים נוספים יחד עם רשתות נוספות וביניהם: ציפיות מוקדמות מהשירות (8.5), שביעות רצון מהחדר (8.4), שביעות רצון מאדיבות השירות (8.6), שביעות רצון ממקצועיות צוות השירות (8.5), המלצה לחברים (8.1) ועוד. בנוסף, 30% מכלל הנשאלים בסקר ציינו כי יעדיפו להתארח בחופשתם הבאה ברשת דן. מתוך אלו שהתארחו בדן המספר זינק ל-60% והסיבה העיקרית שציינו היא איכות המלון/ הרשת. סקר מרקטסט ביצע פילוח עם התמקדות רק על המלונות בעיר אילת. מתברר שבאילת מלונות דן מובילים באופן אבסולוטי ב-13 מתוך 14 הפרמטרים בסקר. רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים לחזור ולהוביל בפרמטרים המרכזיים בסקר ולהיחשב בעיניי האורח הישראלי כרשת המובילה והאיכותית בישראל ועל כך אנו מודים ללקוחותינו הנאמנים שחזרו ובחרו בנו. רשת מלונות דן חרטה על דגלה את נושא השירות האיכותי והמקצועי ביותר לאורחיה וזאת במסגרת האסטרטגיה השיווקית, להתאים את שירותי הרשת לפלחים השונים של ציבור לקוחותיה. הרשת שמה לה למטרה לחזור ולהוביל בקטגוריות החשובות בסקר ובמרבית הפרמטרים. תוצאות הסקר מעידים כי דרכנו נכונה וכך נמשיך לעשות. בעזרת עובדינו המסורים והנאמנים אנו מצליחים להעניק לאורחינו חווית אירוח מעולה. השירות בענף המלונאות הוא נדבך חשוב ביצירת שביעות הרצון ובשנה האחרונה הושקע רבות בהדרכה ובהעלאת המוטיבציה של עובדי המלונות לצד השקעה בשיפור חזותם."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: