אפרים קרמר: "קריסת מונרך מדגישה את החשיבות בהזמנת טיסות מחברת תיירות מוכרת וישראלית"
בעקבות קריסת מונרך איירליינס , אשת החזירה תשלום ל-17 לקוחות, שהזמינו דרכה את טיסות מונרך ודאגה לטיסות חלופיות של 2 נוסעי החברה בחו"ל. אפרים קרמר מנכ"ל אשת: "הזמנה של כרטיסי טיסה ישירות מחברות התעופה חושפות את הנוסעים לאובדן כספי, בהינתן קשיים כלכליים"
אפרים קרמר באמצע: "מצב זה
נוכח קריסתה של חברת התעופה הבריטית, מונרך איירליינס, אשת טורס גילתה התחשבות בנוסעים, שהזמינו באמצעותה את טיסות החברה. ל-17 לקוחות, שהזמינו ב'אשת' את טיסות מונרך, החזירה את כספם, ולשני נוסעי החברה הנמצאים בחו"ל, דאגה לטיסה חלופית ארצה. אשת טורס מפעילה מנוע חיפוש בעברית למכירת כרטיסים לטיסות לואו קוסט של מרבית החברות הבינלאומיות הפועלות בישראל ומספקת לרוכשים כרטיסים באמצעותה 'מטריית הגנה' במקרה של קריסת החברה, כפי שקרה היום לנוסעי מונרך איירליינס. בהתייחס לקריסתה של החברה הבריטית, אומר אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "חברות הלואו קוסט מנסות לייצר מודל עסקי המיטיב עם הצרכנים, אולם מטבע הדברים חלקן מתמודדות עם קשיים כלכליים. במקרים אלה לתייר הישראלי אין כל כתובת, למעט אלה, שקונים כרטיסים באמצעות חברות ישראליות גדולות, כמו אשת טורס". קרמר הוסיף: חברות לואו קוסט רבות עדיין מציעות פתרון מצוין עבור הנוסעים. יחד עם זאת, הזמנה של כרטיסי טיסה ישירות מחברות התעופה חושפות את הנוסעים לאובדן כספי, בהינתן קשיים כלכליים, כפי שראינו עתה עם קריסתה של מונרך. מצב זה, מדגיש את הערך המוסף בהזמנת טיסות לואו קוסט מחברת תיירות מוכרת וישראלית, שלוקחת אחריות על הנוסעים, ובמידת הצורך אף מחזירה להם את כספם, כפי שעשתה אשת טורס במקרה זה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}