אא

פתאל תייצא את המותג NYX לאירופה

רשת המלונות תרחיב את הפעילות המותגית באירופה ותשיק מותג מלונות חדש ע"פ הקונספט התל אביבי המצליח. מנכ"ל הרשת באירופה: "NYX הינו מותג ישראלי, אשר ביסס את מעמדו כמלון תל אביבי מוביל זמן קצר לאחר פתיחתו"

צילומים: רשת פתאל צילומים: רשת פתאל
הצלחת מלון NYX בתל-אביב, פחות משנה לאחר הקמתו, עודדה את רשת המלונות פתאל ליצא את הקונספט התל אביבי ולהפוך את NYX למותג בינלאומי. במסגרת המותג תפתח הרשת כבר במהלך השנה ארבעה בתי מלון, בערים: מילאנו, פראג, מינכן ומדריד, בהיקף השקעה כולל של כ- 120 מיליון יורו. המלון הראשון ייפתח במילאנו כבר במהלך החודש.

מה כולל הקונספט?

מיקום

בדומה למלון התל אביבי, הנמצא במרכז התוסס של העיר, גם מלונות NYX באירופה ימוקמו במרכזי הערים הגדולות, במרחק קצר מהמקומות החמים במטרופולין.

מה יהיה הסיגנון העיצובי?

את המלונות יעצב מעצב המלונות הגרמני אנדריאס נוידם, שמלווה את מלונות לאונרדו באירופה, שהרשת מגדירה כסגנון חצוף, מעודכן, יוקרתי, מהנה, בועט, היפסטרי, אורבני ואופנתי. בנוסף, במלונות המותג יוצגו עבודות של אמנים פעילים כדי להפוך אותם לחלק חשוב בתרבות המקומית.

מה הייחודיות בשירות?

מרכיב השירות הייחודי של המותג מבוסס על עובדים "אוהבי העיר" בה ממוקם המלון. בנוסף לאווירה הנעימה והחברית העובדים גם יעבירו את התלהבותם והידע שלהם אודות העיר לאורחים, כולל ייעוץ לגבי מקומות בילוי, תרבות ונקודות ציון חשובות בעיר. דני רוג'ר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל באירופה, ציין: "NYX הינו מותג ישראלי, אשר ביסס את מעמדו כמלון תל אביבי מוביל זמן קצר לאחר פתיחתו. לאור הצלחתו והביקורות החיוביות, החליטה הרשת שזו העת להתרחב עם המותג גם לאירופה ולהציג לאירופאים קונספט חדש של מלונות, כאלו שימשכו אליהם קהלים גדולים מרחבי אירופה והעולם. אנו נרגשים ומצפים להרחבת פעילותנו בשוק האירופי ורואים באירופה יעד מרכזי להרחבה של המותג NYX בעשור הקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: