'פתאל' מציגה: "פתאל מרקט"
הרשת מאמצת את טרנד שווקי האוכל ותציע פעמיים בשבוע בכל מלונותיה באילת ארוחת בוקר, אשר תורכב מדוכנים האופיינים לשווקים עם כלים אותנטיים ומוזיקה ישראלית
פתאל מרקט: ארוחת בוקר חווייתית בסגנון של שווקים ישראלים. צילום: יניב כהן|
רשת המלונות מאמצת את הטרנד הקולינרי של שווקי האוכל ומשיקה את מיזם: "פתאל מרקט". במסגרת המיזם יציעו מלונות הרשת באילת, פעמיים בשבוע, ארוחת בוקר בסגנון שווקים ישראלים, אשר תורכב מדוכנים שונים, כשכל דוכן מאופיין במאכלים משוק אחר. כך למשל ניתן למצוא דוכן ים תיכוני המאופיין כשוק עכו, דוכן חמוצים המאפיין את שוק לוינסקי, דוכן של סלטים טריים מורכבים המאפיינים את עושר הירקות של שוק מחנה יהודה, דוכן גבינות בסגנון שוק נצרת, דוכן שקשוקה המאפיין את שוק הכרמל, דוכן פריקסה המאפיינת את שוק נתניה, דוכן אוכל ביתי המאפיין את שוק רמלה ודוכן קינוחים המאפיין את המתוקים הרבים שיש בשוק ואדי ניסנאס שבחיפה. להשלמת החוויה הקולינרית, יאובזרו המלונות בעיצוב אקסקלוסיבי, הכולל כלים אותנטיים, המותאמים לשווקים השונים ומוזיקה ישראלית. התפריט, עליו אמונים השפים גיא רודובסקי, שף אזורי של מלונות פתאל באילת וקוקי אבוטבול מחברת 'תנובה שף', יהיה זהה ברובו בכל מלונות האזור. "רשת פתאל שמה לה למטרה להעניק לאורח חוויה ייחודית, כזאת שלא יקבל באף מקום אחר. השקת המיזם של 'פתאל מרקט' בא לתת מענה ודגש על חוויה קולינרית בחופשה, ולהפוך את ארוחת הבוקר 'הרגילה', לכזאת שתהיה חווייתית ויוצאת דופן. ההחלטה להתמקד בשווקים מקורה בחיבתו של הקהל הישראלי למאכלי השוק הפשוטים והאותנטיים ובהתפתחותם של השווקים כמרכזי קולינריה. גם עבור התיירים הזרים מדובר בחוויה של ממש, כאשר בארוחה אחת הם חווים את התרבות והמגוון של המטבח הישראלי", אמר גיא רודובסקי. תתאפשר כניסה בתשלום לקהל הרחב במלונות חצי הפנסיון של הרשת.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}