אא

בקרוב גם בים: Four Seasons נכנסת לעולם השייט

יאכטת Four Seasons הראשונה צפויה להפליג בסוף 2025 ויהיו בה 95 סוויטות כשהגדולה שבהן תשתרע על פני 4 מפלסים, על שטח של יותר מ- 892 מ"ר, שיכלול, בין השאר, ג'קוזי ואזור ספא פרטי

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

חברת מלונאות העילית Four Seasons מכריזה על כניסה לתחום עסקי חדש - Four Seasons Yachts.

המיזם החדש מפגיש את ה- Four Seasons עם נאדים אשי ופיליפ לוין, יזמי יוקרה של חוויית יאכטה, ו- Fincantieri, שתספק את הספינה הראשונה עד סוף 2025.

ההזמנה כוללת אופציה לשתי אוניות נוספות בעלות של כ-1.2 מיליארד אירו. נ

שיא Four Seasons Hotel and Resorts, כריסטיאן קלרק: "Four Seasons Yachts מייצגת את הפרק הבא בהיסטוריה הארוכה שלנו של חדשנות ומובילות בתעשיית האירוח, ורגע אבן דרך עבור החברה שלנו, כשאנחנו ממשיכים לחפש הזדמנויות חדשות להרחיב את העולם של Four Seasons. החזון שלנו תמיד נשאר נאמן לערכים שלנו, כמו גם החזון למיזם הזה. יחד עם השותפים שלנו ב-Marc-Henry Cruise Holdings LTD, אנו יוצרים משהו יוצא דופן, המשלב את המומחיות שלהם עם מה ש-Four Seasons עושה הכי טוב - מספקים איכות ומצוינות ללא תחרות, בתחום השירות והאירוח".

אורכה של היאכטה 207 מטר ורוחבה 27 מטר, עם 14 סיפונים. ביאכטה 95 סוויטות, כשעלות בניית כל סוויטה הנה 4.2 מיליון דולר. ניתן לחבר את הסוויטות במגוון שילובים, עד לכדי יצירת וילה בהתאמה אישית לכל אורח וגודלן של הסוויטות יתחיל מ- 54 מ"ר, דרך סוויטות בנות 76 מ"ר, כש"סוויטת המשפך" – היחידה הגדולה ביותר, תשתרע על פני 4 מפלסים, על שטח של יותר מ- 892 מ"ר, שיכלול ג'קוזי, אזור ספא פרטי ועוד.

בכל סוויטה ניתן יהיה ליהנות מחלונות פנורמיים, מהרצפה עד התקרה, לאור טבעי, וגישה למרפסת רחבה. לנוחות מקסימאלית, כל אורח יהיה משילוב של חלל אורחים פרטי רחב ידיים, פנימי וחיצוני וגובה תקרה של יותר מ-2.4 מטר.

המסעדות, הלאונג'ים והבר של היאכטה, יציגו את המסורת המאפיינת את ה- Four Seasons. היאכטה תציע לאורחים ספא, סלון יופי ותוכניות בריאות, כושר ותזונה. החלק האחורי של היאכטה, המעוצב בצורת קאנו כולל בריכה גדולה, ויכול להפוך לאולם קולנוע תחת כיפת השמים או לחלל לאירועים פרטיים. היאכטה תאוייש על ידי צוות ה- Four Seasons גדול במיוחד, ותציג מגוון מסלולים ליעדים ייחודיים, תוך כדי שירות מותאם אישית.

היאכטה היא הראשונה מתוך צי של יאכטות Four Seasons שיושקו במהלך חמשת השנים הבאות, והיא נבנית כיום באיטליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותfour seasonsקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: