אא

ממני באהבה

עזבו אתכם מתכשיטים ושוקולדים. המתנה הכי יפה שאתם יכולים להעניק לבני הזוג שלכם לכבוד חג האהבה היא כרטיס טיסה ליעד שמתאים לאופי שלהם. קבלו את 6 היעדים המומלצים של פספורטניוז לחג האהבה

כרטיס טיסה: המתנה המושלמת לחג האהבה. צילום: 123rf|קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf|רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf|בשעות היום תהנו ממעל מאה כרטיס טיסה: המתנה המושלמת לחג האהבה. צילום: 123rf|קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf|רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf|בשעות היום תהנו ממעל מאה
לבת הזוג שיודעת להבדיל בין סכין לפילוט וסכין לחיתוך ולא מוותרת על אף ריאליטי בישול קונים כרטיס לפריז. עיר עטורה בכוכבי מישלן וסדנאות בישול ואפופה בניחוחות גורמה. רק לחשוב על קרפ ובגט והבטן מתחילה לקרקר. אם אתם כבר שם: כדאי שלא תוותרו על כל האטרקציות של העיר שכוללות בין השאר ישיבה על ספסל בגני לוקסנבורג הרומנטיים, שיטוט בשכונת המארה הבוהמית (ואל תוותרו על BREIZH CAFE עם הקרפים המדהימים),  מקרון או שניים בלאודרה וספל שוקו מהביל באחד מסניפי רשת אנג'לינה (יש גם אחד בגלרי לאפייט, שלא תגידו שלא אמרנו..), ביקור במוזיאון רודן או פיקאסו שהם מהנים לא פחות מהלובר ושיטוט ברחובות שסביב RUE DE PASSY שברובע הלטיני שיש בהם את כל הקסם שפריז יכולה להציע.
פריס.צילום: 123rfפריס.צילום: 123rf
פריס.צילום: 123rf   לבן הזוג שנותן לכל השחקנים הוראות מהכורסא קונים כרטיס לחופשת סקי בלביניו שבאיטליה. הרי בסופו של דבר ללחוץ על כפתורים בשלט זה לא באמת ספורט, ואם כבר אז כדאי להזיז כמה עצמות. אם אתם כבר שם: אתר סקי הוא סוג של קלאב מד- מגיעים ויש בו הכל, ועל ליביניו מספרים שהוא אחד מהאתרים עם חיי הלילה הכי עשירים שיש. בשעות היום תהנו ממעל מאה מדרונות שמציעים חווית גלישה לכל הרמות ובשאר הזמן תוכלו להנות מאוכל איטלקי משובח, לעשות שופינג מטורף במאות חנויות הדיוטי פרי שבמקום (כן כן, חלום, כבר אמרנו), להנות ממסאז'ים במתחם הספא הענק ולבקר בעיירת הנופש היוקרתית הסמוכה סן מוריץ שבשוויץ.
בשעות היום תהנו ממעל מאה מדרונות שמציעים חווית גלישה. צילום: 123rfבשעות היום תהנו ממעל מאה מדרונות שמציעים חווית גלישה. צילום: 123rf
בשעות היום תהנו ממעל מאה מדרונות שמציעים חווית גלישה. צילום: 123rf   לבת זוג פאשניסטה. שלא מתבלבלת בין מוסקינו לפוצ'י והווג הוא התנ"ך שלה קונים כרטיס למילאנו. ואם ממש רוצים להוריד לה את הירח אז כדאי לתאם את הטיסה בזמן שמתרחש שם שבוע האופנה. גם אם אין כרטיסים לתצוגות, יש הרבה מה לראות ברחובות. אם אתם כבר שם: כדאי שלא תוותרו על כל האטרקציות של העיר שכוללות בין השאר צילום ליד הדואמו, ביקור בבית האופרה "לה סקאלה", דילוג במדרגות הנעות של בית הכלבו הותיק ה"רינה שיינטה", "שנוררות" שקיות נייר מכל בתי האופנה הגדולים,  ביקור בשכונת בררה המגניבה ואכילת פיצה ב-VERACE שנחשבת הטובה ביותר בעיר. קתדרלת מילאנו   לחובב/ת סדרות כמו סיינפלד, חברים, סקס והעיר הגדולה, אחת שיודעת, איך פגשתי את אמא ו-CSI ניו יורק קונים כרטיס לניו יורק. אבל לא לפני שעושים תחקיר רציני בגוגל על סיור הלוקיישינים של הסדרה. אפשר לבחור בין סיורים מאורגנים (כמו למשל של סקס והעיר הגדולה) או פשוט לבנות מסלול על פי נקודות הציון החשובות. אם אתם כבר שם: כדאי שלא תוותרו על כל האטרקציות של העיר שכוללות בעיקר אוכל, שופינג וקצת מוזאונים ותרבות: מבקרים במוזיאון הויטני המחודש במיט פקאינג דיסטריקט (אם לא בשביל התערוכות אז לפחות בשביל התצפית המדהימה מהמרפסת), קונים כרטיס למחזמר "קינקי בוטס" שגרף אינספור פרסים (ככה זה שסידני לאופר כותבת לך את הלחנים), אוכלים קלח תירס אלוהי בקפה הוואנה, שותים קפה בדין ודלוקה, משאירים מקום לבראנץ' בבלתאזר ולקינוח המרשמלו על מקל אצל דומיניק אנזל. ועושים הרבה שופינג ברשתות המוכרות (גאפ, בננה ריפבליק ועוד) ובבוטיקים המגניבים בסוהו ובשכונת וילאמסבורג בברוקלין.
ניו יורק. צילום: 123rfניו יורק. צילום: 123rf
ניו יורק. צילום: 123rf   לבן זוג שחי משבת לשבת, מראשון לראשון ומליגת אלופות ליורו קונים כרטיס ללונדון. כי תמיד יהיה שם משחק כדורגל באיזה שהוא איצטדיון, ואם לא בלונדון עצמה אז בעיר המרוחקת ממנה שעתיים נסיעה ברכבת. אם אתם כבר שם: כדאי שלא תוותרו על כל האטרקציות של העיר שכוללות בין השאר ביקור בקודש הקודשים פרימארק שברחוב אוקספורד ושיטוט ברחוב ?? הצבעוני והסמטאות שנשפכות ממנו, האכלת ברווזים בפארק סנט ג'יימס המרהיב ביופיו ובדיקה ששעון הביג בן לא נעצר. וזה עוד לפני שדיברנו על ביקור חובה באחת מהמסעדות של ג'ימי אוליבר או גורדון רמזי, מנוחה בתה של חמש במלון קלריידג' הידוע (ויש סיכוי שאפילו תפגשו שם סלברטי) וביקור בשוק של נוטינג היל, כי יש סרטים שחייבים לשחזר.
רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rfרומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf
רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf   לבת הזוג שתמיד טוענת שחם לה קונים כרטיס לרוסיה, שם רוב הסיכויים שהצג יראה על אפס מעלות.עם עדיפות לסנט פטרסבורג כי היא באמת מרשימה. אם אתם כבר שם: כדאי שלא תוותרו על כל האטרקציות של העיר שכוללות בין השאר צעידה נינוחה בשדרות נייבסקי הרחבות, ביקור במוזיאון ההרמיטאז', קתדרלת קאזן וארמון החורף,  טעימות ורכישות ב Yeliseev's Food Hall – גן העדן לגרגרנים, הכרת זני צמחים חדשים בגנים הבוטניים ופסיעה אחורה בזמן באולם  Mikhailovsky שם תוכלו לצפות באופרה או בבלט.
קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rfקתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf
קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: