אא

"מקווה שבאל על לא ידחקו את הסוכנים יותר מדי לפינה"

כך אומר קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות על החלטת אל על לבטל עמלת הבסיס. ״לאור מערכת היחסים שלנו איתם, לא ציפיתי לסגנון הזה מצד אל על, לסגנון של עורכי דין. אל על צריכה לתת הסברים לשוק". הראיון המלא, היום בגיליון המודפס

קובי קרני:  צילום: חן גלילי קובי קרני: צילום: חן גלילי
קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, הופתע בשבוע שעבר מההודעה הדרמטית של אל על, על ביטול עמלת הבסיס לסוכני הנסיעות שתיכנס לתוקף החל מחודש יוני 2019. קרני אמר לפספורטניוז על ההחלטה של חברת התעופה: "לאור מערכת היחסים שבין החברה לציבור סוכני הנסיעות, הם היו יכולים לבחור דרך אחרת. אל על צריכה לתת הסברים לשוק ולא יכולה לכפות מבלך שכזה באופן חד צדדי.  אני מחכה שתהיה הידברות בין סוכני הנסיעות לחברה שבסופה נראה לאן הדברים מובילים". עוד סיפר קרני: "ההחלטה הפתיעה ולא הפתיעה. הצורה הפתיעה אותי. לא ציפיתי לסגנון הזה מצד אל על, לסגנון של עורכי דין. לציבור סוכני הנסיעות בישראל הייתה מערכת יחסים מספיק טובה עם אל על כדי שלא ישלחו לי מכתב בסגנון כזה. אני מניח שזה מכתב, שנוסח ע"י עורכי דין. התאחדות סוכני הנסיעות בישראל תצטרך להגיב ע"י עורכי דין. יש כאן מהלך שכוונתו הברורה לפגוע בסוכנים, ויש כאן רצון לשרת את האינטרסים של אל על. לא נשב בחיבוק ידיים ונצטרך לראות מה התוצאות של הצעד הזה ולאן הוא לוקח את הענף". עוד על המהלך של אל על, הוסיף קרני: "זה לא שינוי של מבנה תגמול, אלא של מבנה שוק". קרני סיכם: "אני מעריך את מנכ"ל אל על ואת הצוות. אני מאמין שתהיה הידברות והם ישקלו מחדש ויראו איך מגנים על פרנסה של כל מי שמתקיים מהענף." על מערכת היחסים עם אל על: "כל השנים יש לי סימפטיה לאל על אבל גם לסוכנים". על תגובת ההתאחדות: "אם חוות הדעת תהיה שפגעו בזכויות הסוכנים, הם יצטרכו להחליט מה ירצו לעשות. אני מקווה שלא ידחקו את הסוכנים יותר מדי לפינה ותהיה הידברות. ננקוט בכל הצעדים החוקיים שעומדים לרשותנו. ההתאחדות לא תרצה לפעול בצעדים מתלהמים. זה לא הסגנון, לא התקופה." הראיון המלא בגיליון פספורט המודפס היוצא לאור היום (שני).   
"אני מעריך את מנכ"ל אל על". צילום: סיון פרג'"אני מעריך את מנכ"ל אל על". צילום: סיון פרג'
"אני מעריך את מנכ"ל אל על". צילום: סיון פרג'   כתבות קודמות בנושא: רעידת אדמה: אל על מפסיקה לשלם עמלת בסיס לסוכני הנסיעות תדהמה בענף הנסיעות מהודעת אל על ארז שמול: "התכוננו מראש לבנות את המודל שלנו למהלכים כאלה" בעקבות ביטול העמלות: ישיבת חירום של וועד ההתאחדות גונן אוסישקין: "נמצא את נקודת האיזון הנכונה בין הצרכים של אל על לסוכנים"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאל עלהתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: