"שתי ערים חופשה אחת"- הקמפיין של ישראל כבש את בריטניה
משרד התיירות השיק בבריטניה קמפיין חדש, לירושלים ות"א שירוץ עד ה-18 בחודש בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. מנהלת מחלקת בריטניה במשרד התיירות, לבריטים: "סרטון הפרסום שלנו נועד לטלטל את הסלון שלכם"
בריטניה סובלת מאחד השבועות הקרים והמושלגים ביותר בשנים האחרונות, וזה בדיוק הזמן לרתק ולעניין את הבריטים ביעד חופשה אטרקטיבי ושטוף שמש. משרד התיירות החליט להשיק השבוע את הקמפיין הייחודי 'שתי ערים – חופשה אחת', תל אביב וירושלים, הקורא לבריטים לקפוץ לישראל לחופשה בשתי הערים. הקמפיין כולל פרסום ברדיו, בטלוויזיה ובאונליין, וסרטון הפרסום בן 40 השניות ירוץ עד ה-18 במרץ בערוצי טלוויזיה מרכזיים, וביניהם: ITV, ערוץ 4 ו'סקיי'. במסגרת הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ליש"ט, יציג בסרטון הפרסום שדר הרדיו והטלוויזיה הבריטי המפורסם, סיאן וולבי, את חופי תל אביב ואת האתרים ההיסטוריים של ירושלים. שרון ברשדסקי, מנהלת מחלקת בריטניה במשרד התיירות, ציינה בפני הצופים הבריטים: "סרטון הפרסום שלנו נועד לטלטל את הסלון שלכם. תל אביב וירושלים הן ערים יוצאות דופן, עם תרבויות שונות כל כך, ומעניקות למבקרים חופשת סופשבוע ארוך של חוויה אולטימטיבית ובלתי נשכחת". קרדיט פ"מ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}