אא

הלוי: "רוסיה חוזרת להיות מדינת המקור השניה בתיירות לישראל"

הביתן הישראלי בתערוכה במוסקבה נבחר לביתן היפה ביריד. זינוק חד במספר התיירים שהגיעו מרוסיה לישראל מתחילת השנה. אמיר הלוי: "אנחנו רואים שהשוק הרוסי מתאושש אחרי תקופה של ירידות. נפגשנו עם נציגי חברות תעופה הבודקים אפשרות לפתוח קווים לישראל"

הביתן היפה ביותר ביריד התיירות. (מימין לשמאל): נציגת היריד הביתן היפה ביותר ביריד התיירות. (מימין לשמאל): נציגת היריד
יריד התיירות הגדול ברוסיה, MITT, נכנס ליומו השלישי כאשר הביתן הישראלי ממשיך לעורר עניין רב סביבו ונבחר לביתן היפה ביותר ביריד. הביתן משתרע על שטח של כ-300 מ"ר ומשתתפים בו נציגים מגופים בתעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, מארגני תיירות ונציגי משרד התיירות, בהם מנהלת משרד התיירות הישראלי ברוסיה ומדינות חבר העמים, קסניה קובייקוב הביתן הישראלי, שמציג את עולם התיירות הישראלי באמצעות טכנולוגיות תלת-מימד ואמצעים ויזואליים אינטראקטיביים, משך אליו אלפי מבקרים, בין השאר בזכות מגוון אטרקציות ייחודיות, כגון מופע ברמנים, ציור בחול, חידונים נושאי פרסים ועוד.  
 
  החל מחודש ספטמבר 2016 חלה עלייה בכניסת התיירים מרוסיה, כאשר בחודשים האחרונים הפכה למשמעותית יותר - נתוני חודש ינואר מצביעים על עלייה של 54%, ובחודש פברואר דווח על עלייה של 23% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. רוסיה הינה מדינת המקור השנייה בהיקפה לתיירות הנכנסת לישראל. אמיר הלוי, שהגיע במיוחד ליריד, ערך סבב פגישות עם סוכנים וספקי תיירות רוסיים, שחלק גדול מהם הנם חדשים בתחום זאת לאור המשבר הגדול שפקד את התיירות הרוסית בשנתיים האחרונות מה שגרם לחברות וספקים ותיקים להעלם מהמפה. הלוי סיפר לפספורטניוז ביריד: "אנחנו רואים שהשוק הרוסי מתאושש אחרי תקופה של ירידות. המדיניות שלנו להמשיך ולהשקיע בשיווק ברוסיה גם בתקופת המשבר מוכיחה את עצמה. רוסיה חוזרת להיות מדינת המקור השניה בתיירות לישראל. ביריד אנחנו נפגשים עם סוכנים ותיקים וגם עם חדשים, שנכנסו לפעילות רק לאחרונה ומראים עניין בישראל. אנחנו מראים להם את הפוטנציאל העסקי בפתיחת פעילות ואת הסיוע שהמשרד נותן. נפגשנו גם עם נציגי חברות תעופה, הבודקים אפשרות לפתוח קווים לישראל".         צילומים: משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: