תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

"מחברת הסעות פשוטה לחברת הייטק לכל דבר"

אריה לינסקר, מנכ"ל Jet a Limo, מספר על הטכנולוגיה הישראלית החדשנית המאפשרת להזמין הסעות ב-150,000 יעדים וב-266 שדות תעופה ברחבי העולם

|אריה לינסקר |אריה לינסקר
חדש, מהפכני ויוצא דופן – כך ניתן לתאר את המיזם החדשני של הסעות תיירים, Jet a Limo, שנרקם ונוצר בישראל ומשרת את תעשיית התיירות, הן הישראלית והן הבינלאומית. אריה לינסקר פנינו אל מנכ"ל Jet a Limo, אריה לינסקר, כדי לתהות על יצירת המיזם, שימושיו והיקף פעילותו. 'ההורים' של Jet a Limo הם 'טל לימוזין' ו'ישראלימו', החברות הישראליות להסעת תיירים. 'טל לימוזין', הקיימת כבר 25 שנה, רכשה לפני שנים אחדות את 'ישראלימו' בניהולו של אריה לינסקר. "מאז שהתאחדנו", מספר לינסקר, "האמנו שאנחנו יכולים בכוחות משותפים לפרוץ את גבולות ישראל ולהקים, תוך סינרגיה של כולנו, מערכת הסעות ושירותי קרקע בינלאומית". "ישנה, כמובן, הפעילות המסורתית שלנו, של ליווי והסעת תיירים המגיעים לארץ באמצעות טל לימוזין וישראלימו, אך Jet a Limo הוא מוצר ומותג נפרד שלנו", הוא אומר ומדגיש: "זה הבייבי החדש, זה העתיד שלנו. מחברת הסעות פשוטה הפכנו לחברת הייטק לכל דבר". מה מייחד את Jet a Limo? "קודם כל, זו טכנולוגיה ישראלית, שאנחנו יזמנו ויצרנו כאן, והיא מספקת פתרונות להסעות ושירותי קרקע במגוון אפשרויות ורמות בכל רחבי העולם. אנחנו מציעים שירות ב-150,000 יעדים וב-266 שדות תעופה בכל העולם, והפעילות שלנו בכל יום הולכת ומתרחבת". איך הגעתם להיקף עצום כזה? "זו עבודה של שנים. לא פשוט לגייס ספקים במגוון יעדים ובשדות תעופה רבים כל כך, ליצור קשר עם סוכנים וחברות הסעה שונות, להתחבר למערכות הפצה שונות ועוד ועוד. לוגיסטיקה מורכבת ויוצאת דופן עברנו עד שהגענו לאפליקציה המשוכללת". מי יכול להשתמש באפליקציה? "כל אחד יכול להוריד אותה, וכמובן, סוכני הנסיעות משתמשים בה לטובת הלקוחות שלהם. Jet a Limo תופסת תאוצה בינלאומית ויש לנו הרבה מאד לקוחות פרטיים ועסקיים, וגם משרדי נסיעות בכל רחבי העולם, שקונים מאיתנו את השירותים".
כיצד מזמינים הסעה
  • • נכנסים לאתר Jet a Limo (בנייד, בטאבלט או במחשב. אפשר גם דרך האתר של 'טל לימוזין')
  • • בוחרים נקודת איסוף שדה תעופה או כתובת. אם זה שדה תעופה, יש לרשום את פרטי הטיסה (למקרה של איחור) ואת יעד ההסעה (מלון וכד')
  • • בוחרים את סוג הרכב הרצוי (מתוך רשימה), גם עפ"י מספר הנוסעים, פרטי מזמין השירות, הערות ובקשות מיוחדות
  • • סיכום ההזמנה תשלום, אישור וקבלת שובר במייל, כולל פירוט מלא של ההזמנה, הוראות למפגש עם הנהג ומספרי טלפון רלוונטיים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: