אא

ישראייר תטוס לרימיני?

החברה הגישה בקשה להפעלת טיסות לעיר הולדתו של הבמאי פדריקו פליני בחופשת הפסח ובמשך כל עונת הקיץ ושוקדת על פתיחת קווים חדשים נוספים. אורי סירקיס, קיים בשבוע שעבר סדרת פגישות עם לאונרדו קורבוצ', מנכ"ל שדה התעופה של רימיני שביקר בישראל

משמאל: אורי סירקיס ובכירי רשות שדה התעופה של רימיני בשבוע שעבר ביריד ה-IMTM. |רימיני משמאל: אורי סירקיס ובכירי רשות שדה התעופה של רימיני בשבוע שעבר ביריד ה-IMTM. |רימיני
ישראייר צפויה להודיע בשבועות הקרובים על הפעלת טיסות ל​עיר רימיני באיטליה.
בכוונת החברה להפעיל סדרת טיסות ליעד החדש בחופשת הפסח בחודש אפריל, ובהמשך להפעיל את הטיסות לרימיני במשך כל עונת הקיץ עד תום החגים.

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס ובכירי החברה קיימו כבר בשבוע שעבר סדרת פגישות בנושא עם בכירי רשות שדה התעופה של רימיני ובראשם לאונרדו קורבוצ'י, מנכ'ל שדה התעופה, בעת שאלו שביקרו בישראל במהלך יריד ה- IMTM.

רימיני השוכנת סמוך לחוף הים האדריאטי נחשבת לעיר תיירות מובהקת ופופלארית בעיקר של חופי הים הארוכים שלה המשתרעים על פני כ-40 ק"מ.

בעיר הולדתו של הבמאי פדריקו פליני, מתגוררים כ-140,000 תושבים ויש בה למעלה מ-1300 בתי מלון רובם נמצאים בסמוך לחוף הים האטרקטיבי שלה.

לאורכו של חוף הים הארוך נמצאים עשרות בתי מלון, בארים, רחובות של קניות, ההופכים את העיר לאחת מערי הנופש הפופולאריות והמבוקשות באיטליה גם בשל סצינת חיי הלילה המפורסמת שלה, בזכות עשרות המועדונים והדיסקוטקים שבה הנחשבים לידועים ומבוקשים ברחבי איטליה.

גם המשפחות יוכלו לבלות היטב בעיר, ולרשות הילדים עומדים פארק השעשועים מיראבלנדיה והפארק המיניאטורי המפורסם באיטליה- פארק מיני איטליה. בישראייר מתכוונים להפעיל טיסה שבועית לרימיני ולהציע חבילות נופש ומגוון טיולים, ומאמינים כי הקו החדש יזכה לביקושים בציבור הישראלי.

רימיני איטליה. צילום 123rf

לפספורטניוז נודע כי במקביל, בישראייר מתקיימים בשבועות האחרונים דיונים עמוקים ובדיקות בנושא פתיחת יעדים נוספים לקראת עונת הנסיעות הקרובה.

כזכור, ישראייר נמצאת לפני צומת דרכים חשובה, כאשר חברת אל על הודיעה כי כבר הפרישה בספריה את סכום הכסף לרכישת ישראייר שצפויה להתמזג בקרוב עם חברת הבת סאן דור.

אל על אמורה לשלם כ-45 מיליון דולר לאי.די.בי תמורת ישראייר ו-25% מחברת סאן דור, זאת במסגרת המיזוג בין שתי החברות, וכעת נותר להמתין שבאל על יסיימו את המחלוקות המתמשכות עם טייסיה ובישראייר יגיעו אף הם להסכם עם הטייסים על מנת שהמיזוג המיוחל יצא לפועל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםישראייראיטליהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: