מאמריקה הלטינית לירושלים?
תערוכת התיירות הבינלאומית של מדינות אמריקה הלטינית FITUR היא הזדמנות עבור מרכז הקונגרסים הבינ"ל - בנייני האומה להרחיב את תיירות הכנסים בירושלים. סמנכ"לית השיווק קיימה במהלך היריד מפגשים עם נציגי חברות כנסים וראשי איגודים מקצועיים
FITUR 2017. צילום: יח"צ|רקפת אילוז עם הנציג הספרדי ביריד. צילום: יח"צ
ביריד התיירות הבינלאומי ה-37 של אמריקה הלטינית, Fitur 2017, שמתקיים בימים אלו במדריד, נטלו חלק 9,605 חברות מ-164 מדינות/אזורים, 124,659 מציגים נפגשו עם 107,213 אנשים מהציבור הרחב. מרכז הקונגרסים הבינ"ל - בנייני האומה, ניצל את התערוכה בכדי לשווק את ירושלים כיעד לעריכת כנסים. סמנכ"לית השיווק, רקפת אילוז, שקיימה במהלך התערוכה, יחד עם נציגי משרד התיירות, מפגשים עם נציגי חברות כנסים וראשי איגודים מקצועיים, אמרה "לתערוכת FITUR הגענו כדי לשכנע את מקבלי ההחלטות באמריקה הלטינית ומדינות דוברות ספרדית לקיים כנסים בארץ. נפגשתי ביריד עם ראשי ארגונים וחברות מרוב המדינות המשתתפות, ולמרות המצב הגיאופוליטי של ישראל בעולם, היה מעודד לראות את היקף ההתעניינות בהגעה לכנסים בירושלים".
רקפת אילוז עם הנציג הספרדי ביריד. צילום: יח"צ
רקפת אילוז עם הנציג הספרדי ביריד. צילום: יח"צ גופים ממגוון תחומי התיירות משתתפים ביריד, שננעל היום (א') , בהם בתי מלון, סוכני נסיעות, חברות תעופה, חברות להשכרת רכב, מספקי שירותי תיירות שונים ורשויות שיווק ובין המדינות המשתתפות איחוד האמירויות, איראן, ירדן, לבנון ומצרים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}