אא

מרוקו - התיירות מישראל במגמת עלייה מתמדת

לא רק טיולי שורשים. הישראלים גילו לאחרונה גם את גלישת הגלים. עידית פדן, מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירות: "ב-5 השנים האחרונות חל גידול של כ-20% מדי שנה במספר היוצאים מישראל למרוקו"

עידית פדן, מנכ"לית קבוצת אופקים. צילום יחצ עידית פדן, מנכ"לית קבוצת אופקים. צילום יחצ
על פי הפרסומים הרשמיים של  משרד התיירות של מרוקו:  התיירות האתנית של יהודי העולם נמצאת בגידול מתמיד והגיעה לכ-150,000 יהודים ב-2016 , רובם ישראלים. בהוראת המלך מוחמד השישי, מרוקו שיפצה את הרובע היהודי במרקש - תוכנית שיפוץ בהיקף של 17.5 מיליון אירו, שהחלה ב-2016 ועיקרה תחייתו של הרובע היהודי הישן של מרקש, והסתיימה לאחרונה.
עידית פדן, מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירותעידית פדן, מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירות
עידית פדן, מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירות "על פי נתוני חברת אופקים נסיעות ותיירות, ישנו גידול מתמיד ב-5 השנים האחרונות של כ-20% מדי שנה במספר היוצאים מישראל למרוקו, ובשנת 2017 יסתכם הגידול בכ-26%", אומרת עידית פדן, מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירות. המטיילים מתעניינים במקורות ובשורשים, אך לאו דווקא נוסעים רק למטרה זו. הטיולים המאורגנים של 'רימון', מקבוצת אופקים, מעניקים חוויה של גילוי המדינה כולה עם חלק שורשי, אך לא עיקרי בטיול. נתונים נוספים מצביעים על כך שקבוצות התיירים שנוסעות למרוקו מישראל הן: 30% שומרי מסורת, 20% קבוצות סגורות/פרטיות (התארגנות עצמאית), 50% הנותרים טיולים מאורגנים. פלח שוק חדש, שמגלה את מרוקו בשנתיים האחרונות, הוא קהילת גולשי הגלים המתפתחת בישראל. עם למעלה מ-1,800 ק"מ של חוף אטלנטי, מזג אוויר נוח ומים חמימים, מרוקו הפכה מזמן ליעד מבוקש עבור גולשים אירופאים. נראה שגם הגולשים הישראלים גילו אותה ובשנה האחרונה חווינו זינוק במספר הנוסעים. עפ"י הערכות של חברת flysurf פליי סרף מקבוצת אופקים, יצאו בשנתיים האחרונות מאות ישראלים לטיולי גלישה בחופי מרוקו, שהתגלו כיעדי גלישה אטרקטיביים הן מבחינת איכות הגלים והן מבחינת העלויות הזולות, יחסית, של הלינה והמחייה באזורי הגלישה במדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: