"החלטנו כי לנורווג'יאן קרוז ליין לא תהיינה יותר נציגויות בישראל"
חברת השייט הבינלאומית מרחיבה את פעילותה בישראל. מנהל החברה בצפון אירופה והמזה"ת: "החל מה-1 בדצמבר 2016 יצרנו שותפויות עסקיות עם מספר סיטונאים, במטרה ליצור נראות ומודעות צרכנית גדולה יותר למוצרי השייט שלנו"
צילום: יח"צ
חברת ''נורווג'יאן קרוז ליין'', אשר יוצגה עד לא מכבר, על ידי חברת "אופיר טורס", הודיעה לאחרונה כי תרחיב את פעילותה העסקית בישראל, לרבות תחילת שיתוף פעולה וקשרי מכירות מול חברות תיירות וסיטונאיות נסיעות. לדברי הנהלת חברת השייט הבינלאומית, המהלך נועד להרחיב את מוצרי השייט של החברה לקהל הישראלי, תוך רצון להגדיל את קצב המכירות. במכתב שנשלח לסוכני הנסיעות ביום חמישי האחרון מטעמו של ניק ווילקינסון, המנהל הכללי של החברה בצפון אירופה והמזרח התיכון, נכתב כי: "בכדי להראות את המחויבות שלנו ליחסים ארוכי טווח עמכם סוכני הנסיעות, החלטנו כי לנורווג'יאן קרוז ליין לא תהיינה יותר נציגויות בישראל. החל מה-1 בדצמבר 2016 יצרנו שותפויות עסקיות עם מספר סיטונאים, במטרה ליצור נראות ומודעות צרכנית גדולה יותר למוצרי השייט שלנו". את המכתב סיים ווילקינסון בפנייה לסוכני הנסיעות: "אתם השותפים שלנו ומהווים את הלב והמרכז המסחרי שלנו כאן בישראל. נמשיך בעבודה צמודה מולכם ובשיתוף פעולה, שבסופו של דבר כולנו נרוויח ממנו". את החברה מייצג בחודשים האחרונים בישראל אייל סולומון, שמונה זה מכבר לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של החברה. במסגרת תפקידו יעסוק סולומון בקידום מכירות מוצרי השייט של החברה מול סוכני הנסיעות לצד יצירת שיתופי פעולה וקשרים מסחריים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}