אחרי 5 שנים: מיתוג ולוגו חדש לאופרן

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת השכרת הרכב, משיקה מיתוג ולוגו חדשים. אופיר דנאי, מנכ"ל החברה: "המטרה, להעלות את הסטנדרטים בתחום השכרת הרכב בחו"ל". מה דעתכם על הלוגו החדש? השיבו
|||
|||

לפני כ-10 חודשים יצאה אופרן, חברת השכרת רכב, לדרך חדשה. בליווי חברת אסטרטגיה ומיתוג המתמחה בתחום הדיגיטל, אופרן משיקה מיתוג ולוגו חדשים.
מהחברה נמסר כי תהליך המיתוג מחדש הוא חלק מתהליך כולל לדיגיטציה מלאה של אופרן, כשמטרת החברה היא מיצוב מחדש בתחום התיירות בכלל והשכרת הרכב בפרט נוכח המגמות בענף והשחקנים החדשים שנכנסו אליו.

עוד נמסר כי התהליך כלל שלושה חלקים: הראשון כלל עבודה על איכות המוצר מול הספקים והתאמתו לצרכי לקוחות הקצה. במסגרת חלק זה הוסיפה אופרן את הכיסוי המורחב לצמיגים, שמשות ועוד, שהוצג במאי 2017. חלק זה כלל גם ריענון והוספה של ספקים במספר רב של יעדים; החלק שני – שיפור חוויית המשתמש במוצר על ידי השקת צ’ט לייב ללקוחות תוך כדי הנסיעה שלהם, חלק זה איפשר איסוף חוות דעת מלקוחות על השרות וספקי הרכב השונים – בפרק זמן של 10 חודשים נאספו במחשבי החברה מעל ל-10 אלף חוות דעת שאפשרו לנו סינון ושיפור של המוצר; והחלק השלישי – שיפור המערך הטכנולוגי, שכלל הוספה ושיכלול של ממשקי ספקים, שדרוג האתר, התאמה מרבית של המנוע למובייל והקמת צוות תמיכה ייעודי באופרן לערוצים הדיגיטליים.

לדברי אופיר דנאי, מנכ”ל אופרן, “המיתוג החדש הוא צעד משלים לתהליך אסטרטגי כולל של החברה. אופרן אינה מנוע חיפוש (meta search) סטנדרטי. השאיפה שלנו להביא את הידע, הניסיון והמומחיות שלנו לאחר 28 שנים של למידה ולעשות לכל שוק בו אנחנו פועלים את ההתאמות הרלוונטיות. בשורה התחתונה, אנו בוררים ומסננים את התוצאות עבור הלקוחות שלנו כדי למצוא את הרכב והספק שהכי יתאים עבורם”.

עוד לדברי דנאי, “הדגש של אופרן הוא איכות, כשהמטרה היא להעלות את הסטנדרטים בתחום השכרת הרכב בחו”ל. כבר מעל שנה שאנחנו אוספים מהלקוחות שלנו ציונים במגוון פרמטרים על הספקים שלנו כדי לייצר לעצמנו כלי סינון טובים ומדוייקים יותר”. עוד לדבריו, “ספקים שמקבלים ציון נמוך מהסף שהצבנו, מקבלים כרטיס ‘צהוב’ והזדמנות לשפר את שביעות רצון הלקוחות, במידה וזה לא קורה הם יודעים כי החוזה איתם לא יחודש. הניסיון מוכיח שכשנותני שירות יודעים שהם נבחנים ע”י הלקוחות, הדבר גורם להם להשתפר ולהתאים את שיטות העבודה שלהם לדרישות הלקוחות כדי לספק ללקוחות שלנו חוויית השכרת רכב איכותית וטובה יותר”.

ליהי בבלי, מנהלת השיווק והמסחר של אופרן מוסיפה: “בשנים האחרונות אנחנו משקיעים משאבים ושמים פוקוס גדול על הטכנולוגיה והאתר שלנו. לשמחתי, חל גידול עצום בשימוש באתר, לצורך הזמנות ולשימושים נוספים כמו שינויים בהזמנות, כירטוס, שירות לקוחות ותביעות החזר השתתפות עצמית במקרים של נזק. דוגמה נוספת לכך היא הממשקים שאנו מתפעלים מול הספקים שלנו, שהם ברמה שמעטים בענף מחזיקים בה נכון להיום ומאפשרים נגישות למחירים ותעריפים שלא היו חשופים לשוק הישראלי בעבר”. עוד לדבריה, “במקביל, אנו שמים דגש משמעותי על פיתוח הממשקים מול סוכנים והלקוחות – הצ’ט החי מול שירות הלקוחות שלנו עבור שוכרי הרכב בעת שהותם בחו”ל מעניק מעטפת ביטחון מרגע הלקיחה ועד החזרת הרכב, עם שירות דיגיטלי מהיר ובעברית (במובייל או בדסקטופ). יש לנו חידושים ופיתוחים רבים בקנה, כדאי להמשיך ולעקוב”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה