אא

סמנכ"לית שיווק חדשה למשרד התיירות

במכרז לתפקיד זכתה אתמול (ה') הילית מגד ברגבאום מבין 200 מועמדים, שהתמודדו על התפקיד. אמיר הלוי: "על מגד ברגבאום תהיה מוטלת המשימה לשווק את התיירות לישראל המכניסה למשק מדי שנה כ-41 מיליארד ₪"

צילום: 123rf צילום: 123rf
במכרז לתפקיד סמנכ"ל השיווק של משרד התיירות זכתה אתמול (ה') הילית מגד ברגבאום. 200 מתמודדים הגישו מועמדות למכרז, מתוכם 48 עברו למרכז הערכה ו-13 הגיעו לשלב ועדת הבוחנים. בנוסף, נדרשו המועמדים הסופיים לעבור מבחן מקצועי ולהגיש מצגת, המפרטת את החזון שלהם לשיווק התיירות לישראל ובתוכה. "לאחר תהליך מיון קפדני ומעמיק נבחרה הילית מגד ברגבאום לאחד התפקידים החשובים במשרד", אמר מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי. הלוי הוסיף לגבי חשיבות התפקיד ואמר כי "על מגד ברגבאום תהיה מוטלת המשימה לשווק את התיירות לישראל המכניסה למשק מדי שנה כ-41 מיליארד ₪, ולהוביל את מערך השיווק והפרסום התיירותי של ישראל ברחבי העולם, בתקציב של קרוב לחצי מיליארד ₪". בתפקידה האחרון הייתה מגד ברגבאום מנכ"לית סטארקום מדיה, ישראל - מבית קבוצת פובליסיס הבינלאומית. קודם לכן מילאה תפקידים בכירים בפרוקטר אנד גמבל בארה"ב, באירופה ובישראל וכן כיהנה כמנהלת מדיה בזניט מדיה. מגד ברגבאום בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל, ותואר שני MBA למנהלים בתוכנית קלוג רקאנטי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: