תל אביב 26°c
ניו יורק 26°c
לונדון 34°c
פריז 40°c
ברלין 32°c
אתונה 28°c
לרנקה 29°c
דווחו לנו
אא

לא רק ברלין

גורמי תיירות ואומנות מגרמניה המבקרים בימים אלה בישראל רוצים את הישראלים גם בחבל סקסוניה. גולדי מולר באירוע השקת אגודת ידידי הבאהאוס ישראל-גרמניה שהתקיים היום: "אנחנו מקווים שהישראלים יגלו את חבל סקסוניה המציע גם נופים וטבע"

| |

חדשות. עדכונים. מבצעים ✈️ פספורטניוז ב-WhatsApp >> וב-Telegram >>

 

אגודת ידידי הבאהאוס ישראל-גרמניה הושקה היום במסעדת milgo&milbar בשדרות רוטשילד בתל אביב. לאירוע במסעדה, השוכנת במבנה באהאוס, ריינהר הסלפוף, שר חבל סקסוניה-אנהלט בגרמניה שהגיע לישראל בראש משלחת של 15 אנשי כלכלה ותיירות מגרמניה. כמו כן, נכחו באירוע אנשי תיירות מישראל בהם: גיא מלמד, מנכ"ל אופקים; דורית זומר, מנהלת מחלקת קבוצות בתלמה, גדעון טלהר ודני דונר מטל תעופה, אורי נדיב, מנהל מחלקת fit בכרמל וורדה מרק, מנהלת "ביס גרמניה" מקבוצת גנים טורס. לדברי גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות ישראל-גרמניה: "אנחנו מקווים שבאמצעות הבאהאוס ובכלל הישראלים יגלו את חבל סקסוניה המציע גם נופים וטבע".
 
יש לכם מידע חשוב שטרם נחשף? תיעוד מאירוע חדשותי? מצאתם טעות? המייל האדום של PassportNews

הירשמו למבזקי PassportNews

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...

מומלצים בשבילך: