אא

במיוחד למתחילים: Pivo Pod יאפשר לכם לצלם וידאו כמו כוכבי הטיקטוק

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות למקור אדיר של תוכן, ושוק אביזרי הצילום פורח, במיוחד בקרב בני הנוער. בדיוק כאן נכנס מכשיר ה-Pivo שהחל להימכר בישראל, ותוך דקות לימד אותי שאפשר לצלם וידאו ממש כמו המקצוענים, בקלות מפתיעה

צילום: יח״צ צילום: יח״צ
זה מזמן לא סוד שטיקטוק כבשה את עולמם של בני הנוער בשנים האחרונות, ושינתה כמעט לחלוטין את הדרך שבה צורכים תוכן וידאו ברשתות החברתיות. מדי יום, מיליוני צעירים מעלים סרטוני וידאו קצרים לאפליקציה, בזמן שבחודשים האחרונים, נראית מגמה הולכת וגוברת של תוכן מושקע ומתוכנן יותר. רבים בעולם, וגם בישראל, החלו לפתח קריירה שלמה הסובבת את הרשתות החברתיות, והאביזרים המשלימים אט אט צברו פופולריות מסיבית באתרי הקניות. חצובות מיניאטוריות, פנסי סלפי בצורת טבעת - זה הפך לסמל התקופה. אני זוכר את הזמנים כשזה היה אחרת לגמרי. לפני כמה שנים צעדתי ברחוב רוטשילד בתל אביב וראיתי זוג תיירים מצטלם עם מוט סלפי, דבר שהיה אז ביזארי לחלוטין. שנה לאחר מכן, מוט הסלפי הפך לאביזר שנמצא כמעט בכל בית, ובידו של כמעט כל ילד. היום, באותו הרחוב בדיוק, צעירים כבר מתפקדים עם אביזרי תאורה ומצלמות משוכללות בהרבה. המראה הזה, לעומת דאז, הרבה פחות סוריאליסטי, וכנראה שרובכם כבר נתקלתם בפרסומת בפיד שלכם לאביזר צילום כזה או אחר. באופן אישי, במשך שנים ניסיתי לחפש פתרון זול יחסית שיאפשר לי לצלם תוכן מקצועי, גם אם דרך הסמארטפון. בדיוק כאן ה-Pivo נכנס לתמונה - אביזר שעל פני השטח נראה לי כגימיקי, אבל אחרי כמה שימושים, התגלה כהפתעה גדולה ומבורכת לדור הטיקטוק.
ה-Pivo Pod הוא אביזר קטן בצורת צילינדר שיכול להסתובב על צירו ב-360 מעלות. בחלקו העליון, הוא כולל מעמד שניתן לחבר אליו סמארטפון או כל מצלמה אחרת בעלת חיבור חצובה סטנדרטי ונקודת פלס כדי לסייע לכם להגדיר אותו באופן ישר. נוסף על כך, המכשיר מגיע עם שלט שמתחבר למכשיר בקלות יתרה, ומאפשר באמצעות לחיצת כפתור להזיז את הסמארטפון או המצלמה על הציר, להחליף בין מצבי הצילום השונים ולבסוף לצלם תמונה או סרטון וידאו. באשר לחיי הסוללה, בצעד די מאכזב, ב-Pivo החליטו להשתמש חיבור Micro-USB לטעינה, ולא ב-Type-C. עם זאת, המכשיר הקטן מפצה על כך עם כ-10 שעות של זמן עבודה אחרי הטענה אחת בלבד. תוך דקות בודדות, הורדתי את האפליקציה, הוצאתי את המכשיר מהאריזה, חיברתי אותו בבלוטות' וכבר הייתי מוכן לצלם סרטוני וידאו ותמונות ב-12 מצבים שונים ללא כל פעולה פיזית. כבר מתהליך ההגדרה, יכולתי להבין יחסית במהירות איך להשתמש באפליקציה והיא הפכה במהרה לדבר הכי טוב במכשיר הזה. היא מאוד קלה לשימוש ולהבנה, וכוללת מגוון ענק של מצבי צילום שונים - כולם, ללא יוצא מן הכלל, תוכנתו לגרום לכם להתעסק כמה שפחות בהגדרות. למעשה, המצבים הוציאו לחלוטין מהמשוואה את כל המחשבה המקדימה בצילום מקצועי. כל מה שצריך לעשות זה לבחור מצב, להגדיר על מה יהיה הפוקוס וללחוץ על כפתור הצילום. צילום: יח״צ בין המצבים השונים תוכלו למצוא צילומי סטילס, סרטוני טיימלאפס, תמונות פנורמה ועוד כמה המותאמים יותר לרשתות החברתיות. לדוגמה, מצב Many Me יאפשר לכם לצלם כמה תמונות שונות של עצמכם ולתפור אותם לכדי תמונה אחת מתמשכת. המצב האהוב עליי באופן אישי היה Versus, שאיפשר לי לצלם וידאו, לסובב את המכשיר ב-180 מעלות ולצלם את החברה שבצד השני. מצב נוסף שהפתיע אותי היה "מעקב פנים", שעשה עבודה נהדרת בלזהות פרצופים בתמונה, להתפקס עליהם ולעקוב אחריהם במרחב. זה אפשר לי לצלם תמונות וסרטוני וידאו בקלות גם בחוץ באמצעות השלט. חשוב להדגיש שאיכות הצילום כמובן תלויה גם בסוג הסמארטפון אותו אתם מחברים ל-Pivo. ה-Pivo Pod מוצע תחת תג מחיר לא נמוך העומד על 499 שקלים לדגם הבסיסי ו-599 שקלים לדגם המתקדם יותר. למען הסר ספק, לא מדובר באביזר זול ובטח לא במקל סלפי פשוט שלרוב נמכר בשקלים בודדים. הוא גם לא יזניק אתכם להיכל התהילה של הרשתות החברתיות. מדובר במכשיר מקצועי שביכולתו לשדרג פי כמה את יכולות הצילום שלכם או של ילדיכם, ובקלות לאפשר יצירת סרטונים כמו של הכוכבים הגדולים בטיקטוק ובאינסטגרם. היתרון הגדול והמובהק שלו לעומת המתחרים בקטגוריה זו ההשקעה הרבה שנעשתה על האפליקציה, ועל הקלות שבה אפשר לתפעל את המכשיר. גם אם אינכם מתכוונים להשקיע את זמנכם ברשתות החברתיות, ואתם מחפשים מכשיר שיסייע בעיקר בצילום וידאו בלי להשקיע בחצובה יקרה, הפיבו זו ללא ספק אופציה שכדאי לכם לשקול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיהאביזרי צילום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: