אא

רש"ת מפרסמת מכרז להפעלת מערך הסעדה בשדה התעופה 'רמון'

זה הוא המכרז הראשון במסגרת סדרת מכרזים אותם תפרסם הרשות בשבועות הקרובים להפעלת החנויות, המסעדות והאולמות המסחריים בשדה, הפרוסים על שטח של 3,320 מ"ר מסחר קמעונאי. חלק מהמכרזים פונים גם לזכיינים בינלאומיים

הדמיית נמה"ת "רמון". צילום: משרד התחבורה הדמיית נמה"ת "רמון". צילום: משרד התחבורה
רשות שדות התעופה מתכוננת לפתיחת שדה התעופה הבינלאומי החדש של ישראל לפעילות תעופתית במהלך שנת 2017. החל ממחר, ולמשך החודשים הקרובים, תפרסם הרשות כ-30 מכרזים קמעונאיים לנמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון, בו שטח של 3,320 מ"ר מסחר קמעונאי.
המכרז הראשון, שפורסם על ידי הרשות, הוא להפעלת מערך הסעדה לקהל הרחב והעובדים באולם הציבורי בבית הנתיבות בשדה, והוא הראשון במסגרת סדרת המכרזים אותם תמשיך לפרסם הרשות בשבועות הקרובים להפעלת החנויות והמסעדות בנמל. מכרזי המסעדות יחולקו כך שמכרז אחד יהיה להפעלת מתחם הסעדה בשרי וחלבי ומכרז שני להפעלת שני מתחמי הסעדה כאשר אחד יהיה חלבי ושני לבחירת הזוכה במכרז חלבי או בשרי, לרבות בית קפה. הזוכים במכרזים יתחייבו לתכנן ולהקים את מלוא המערך הפנימי של מתחמי ההסעדה.
פרסום המכרזים נעשה בהתאם לתכנון מסחרי רחב היקף, כאשר חלק מהמכרזים הפומביים הינם מכרזים בינלאומיים בהתאם לקהל היעד נשוא תחום ההרשאה.
שר התחבורה, ישראל כץ, אמר כי: "עם פתיחתו של שדה התעופה בתמנע יוכלו גם נוסעים ישראלים הטסים לאילת, בטיסות הפנים ארציות לערוך קניות בדיוטי פרי, המוקם בימים אלה בנמל ולרכוש מוצרים ללא מיסים, בדומה לדיוטי פרי הקיים בנתב"ג. הדיוטי פרי בתמנע יכלול חנויות הפטורות ממיסים. הרכב המוצרים יהיה דומה לנתב"ג ויכלול בין השאר אלכוהול, סיגריות, בגדים, ומוצרי מזון. המטרה היא לחזק את העיר אילת ולגרום לישראלים להעדיף את אילת על פני מקומות אחרים בחו"ל. אני משוכנע כי הרבה מאוד ישראלים יעדיפו לטוס לאילת כאלטרנטיבה למקומות אחרים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: