ארז שמול: "התכוננו מראש לבנות את המודל שלנו למהלכים כאלה"
מגיבים להודעת אל על על ביטול העמלות: הבעלים של תלמה נסיעות, אחד הלקוחות הגדולים של אל על, התכונן בעוד מועד, ועידית פדן, מנכ"לית אופקים "מברכת על השינוי"
עידית פדן וארז שמול
ארז שמול, הבעלים של תלמה נסיעות, לא הופתע מהודעתה הדרמטית של אל על על הורדת העמלות לסוכני הנסיעות. שמול אמר לפספורטניוז בתגובה להודעת החברה: "אנחנו לא רואים שום דבר בעייתי במהלך הזה. להיפך. אנחנו חושבים, שכל מי שלא נכנס בצורה מודרנית לעת הנוכחית ובנה את המודל שלו בצורה עדכנית, יכול לבוא בטענות רק לעצמו. אנחנו התכוננו מזה זמן לבנות את המודל הזה, כדי שמהלכים כאלה לא יפגעו בנו, אלא להיפך, ייצרו לנו הזדמנויות עסקיות חדשות". עוד הוסיף שמול: "הסוכן של היום גמר עם הלוקסוס לשבת לחפש ולשלוף את המוצרים שעל המדף ולחכות לעמלה מצחיקה של חברת התעופה. מצד שני, המערכות הדינמיות ומערכות ההפצה החדשות בחברות התעופה נותנות לסוכן הנסיעות המודרני אפשרויות לסחור בצורה יותר יעילה ורווחית בשוק התיירות החדש". עידית פדן: "אופקים דוגלת בתחרות חופשית" גם עידית פדן, מנכ"לית קבוצת אופקים נסיעות ותיירות, אינה רואה בעיה עם ביטול העמלות ואמרה: "חברת אופקים מברכת על השינוי. זאת לאור העובדה כי בשנים האחרונות, עם כניסתן המאסיבית של חברות הלואו קוסט, אשר אינן משלמות עמלות, ובנוסף לחברות התעופה הגדולות, אשר ביטלו את העמלה כבר בשנת 2008, לדוגמא, קבוצת לופטהנזה, סוכני הנסיעות יודעים לעבוד עם עמלת אפס ולגבות דמי שירות". פדן הוסיפה כי: "אופקים דוגלת בתחרות חופשית המתאימה לתנאי השוק החדשים ומאמינה שסוכן מקצועי ראוי שיזכה בדמי שירות עבור עבודתו. לצרכן עצמו זה לא אמור לשנות, כיוון שמחירי הכרטיסים יושפעו מההיצע והביקוש על פי תנאי השוק". גורמים נוספים בענף הביעו תדהמה על המהלך של אל על.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}