אל על: הסדר פשרה בתביעה ייצוגית
בבקשה לאישור תובענה כייצוגית נטען כי במסגרת טיסות UP לא מוענקות למחזיקי Fly Card הטבות שהובטחו. התובע הסכים כי בעניין תוספת צבירת הנקודות מדובר בתקלה נקודתית וסוכם כי החברה תזכה חלק מחשבונות הנוסע המתמיד בנקודות בהתאם לתנאים שנקבעו בהסדר
צילום: 123rf
הסדר פשרה לאל על בתביעה ייצוגעת שהוגשה כנגד החברה. אל על הודיעה היום (ג'), כי ניתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה בעניין בקשה לאישור תובענה כייצוגית, אשר הוגשה נגד החברה בבית המשפט המחוזי מרכז בפברואר 2015, על פיה נטען כי בניגוד לפרסומי החברה ולמצגיה, במסגרת טיסות UP המופעלות על ידי החברה, לא מוענקות למחזיקי כרטיסי האשראי Fly Card הטבות שונות כפי שהובטחו על ידי החברה, על פי הודעת החברה, במסגרת הסדר הפשרה, הסתלק המבקש מטענותיו הנוגעות לתוספת צבירת נקודות מטיסות UP, לאחר שהשתכנע כי מדובר היה בתקלה נקודתית שנגעה למבקש בלבד. כן הוסכם בהסדר הפשרה כי החברה תזכה חלק מחשבונות הנוסע המתמיד בנקודות בהתאם לתנאים שנקבעו בהסדר הפשרה וכי החברה תשלם גמול לתובע ושכ"ט לב"כ התובע המייצג בסך של כ - 146,000 ש"ח בתוספת מע"מ.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}