אא

קבוצת לופטהנזה: ההתייעלות נמשכת

14 דלפקי הצ'ק אין של קבוצת לופטהנזה שהיו פזורים בנתב"ג יאוחדו החל מהשבוע לצ'ק אין משותף באזור בידוק B14. לופטהנזה: "מדובר בשדרוג משמעותי בשירות לנוסע"

צילומים: יח"צ|מנכל קבוצת לופטהנזה בישראל עופר קיש ומנהל התחנה ניקולה קומרלה. צילום יחסי ציבור צילומים: יח"צ|מנכל קבוצת לופטהנזה בישראל עופר קיש ומנהל התחנה ניקולה קומרלה. צילום יחסי ציבור

השינויים בקבוצת לופטהנזה נמשכים: החל ממחרתיים, ה-14 בנובמבר, כל עמדות הצ'ק אין של החברה בנתב"ג, יאוחדו לצ'ק אין משותף לכל חברות התעופה המשתייכות לקבוצה.

מדובר ב-14 דלפקי צ'ק אין יעמדו לרשות נוסעי החברות: לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס כדי להבטיח הליך צ'ק אין מהיר ויעיל יותר.

עד כה, דלפקי הצ'ק-אין של חברות התעופה של הקבוצה: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS היו פזורות במרחק זה מזה בשדה התעופה, ומהשבוע כאמור יאוחדו במתחם אחד: אזור בידוק B14. הדלפקים ישרתו יחדיו ובו-זמנית את נוסעי 3 חברות התעופה.

מהקבוצה נמסר כי מדובר בשידרוג משמעותי בשירות לנוסע, זאת כיוון שעד עתה דלפקי החברות מוקמו במרחק זה מזה ובקומות שונות של אולמות הנוסעים בנתב"ג וכי השידרוג יאפשר הליך צ'ק אין מהיר ויעיל יותר.

  מנכל קבוצת לופטהנזה בישראל עופר קיש ומנהל התחנה ניקולה קומרלה. צילום יחסי ציבור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: