המותג 'בוקינג' משתלט על 'קבוצת פרייסליין'
קבוצת Priceline, ענקית תיירות האונליין, החליטה להחליף את שמה ולאמץ את שם המותג הבולט והמצליח ביותר של הקבוצה, ותיקרא מעתה 'בוקינג הולדינגס'. באתר Booking.com, המזוהה ביותר עם הקבוצה, מתבצעות מדי יום יותר ממיליון הזמנות
בוקינג.קום. צילום: shutterstock
קבוצת התיירות הענקית, פרייסליין, השולטת יחד עם קבוצת אקספדיה בענף ההזמנות אונליין, החליטה לשנות את שמה ולאמץ את שם המותג הבולט והמצליח ביותר של הקבוצה, ומעתה תיקרא 'בוקינג הולדינגס' (אחזקות). בבעלותה של 'פרייסליין' מגוון של אתרי הזמנות בשמות שונים ובשפות שונות, שהבולטים והידועים ביניהם: אגודה, קייאק, מומונדו, צ'יפ פלייטס, רנטלקארס, פרייסליין ובוקינג. יחד עם הקבוצה המתחרה, אקספדיה, שגם היא מחזיקה שלל אתרי הזמנות, וביניהם: טרוולוסיטי, אורביץ, הוטלס, אקספדיה וטריוואגו, שתי הקבוצות שולטות בעוצמה רבה בענף הזמנות האונליין של מוצרי התיירות ברחבי העולם. בעקבות חידוש השם של הקבוצה, החל ביום שלישי ה-27 בחודש ישתנה גם שם הקוד של מניית הקבוצה, ובמקום PCLN יהיה BKNG. הקבוצה, שהחלה לפעול לפני יותר משני עשורים בארצות הברית, רכשה במשך השנים חברות ומותגים שונים, והיום היא פועלת ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ב-40 שפות שונות. Booking.com, שמטה הפעילות המרכזי שלה באמסטרדם, הפכה למותג המוביל, הרווחי והמזוהה ביותר של הקבוצה, ולא בכדי היא בחרה בו כשם החדש והייצוגי שלה. באתר בוקינג רשומים יותר מ-1.5 מיליון אמצעי אכסון ומדי יום מבוצעות במערכת האתר יותר ממיליון הזמנות. אחד היתרונות הבולטים של Booking.com, מלבד היותו אתר הזמנות, שהוא גם פלטפורמה עצומה של חוות דעת של לקוחות, המעצים את הרלוונטיות שלו, הן מול הלקוחות והן כלפי בתי המלון. ראוי לציין כי ההכנסות העיקריות של האתר, כמו גם של אתרי ההזמנות האחרים, נובעות מהעמלות המשולמות ע"י בתי המלון וסיטונאי התיירות השונים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}