אא

מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר הראשון נמסר לסינגפור איירליינס

יותר מ- 3,000 אנשים הגיעו למפעל בואינג, כדי לחגוג את אירוע מסירת מטוס הדרימליינר 787-10 הראשון לחברת התעופה. מנכ"ל סינגפור איירליינס: "הוספת הדרמליינר החדש לצי המטוסים הוא חלק חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו"

סינגפור איירליינס בואינג 787-10. צילום יח"צ|סינגפור איירליינס מקבלת את הדרימליינר החדש. צילום יח"צ סינגפור איירליינס בואינג 787-10. צילום יח"צ|סינגפור איירליינס מקבלת את הדרימליינר החדש. צילום יח"צ
חברת התעופה סינגפור איירליינס תהיה הראשונה בעולם להפעיל את הדגם החדש ביותר של מטוס הבואינג 787-10 הדרימליינר והיחידה להפעיל את כל שלושת דגמי הדרימליינר בצי המטוסים שלה. יותר מ- 3,000 אנשים הגיעו למפעל בואינג שבצפון צ'רלסטון, דרום קרוליינה, כדי לחגוג את אירוע מסירת מטוס הדרימליינר 787-10 הראשון לחברת התעופה. מטוס רחב הגוףא החדש בעל יכולת לשאת כ- 40 נוסעים נוספים, סך של 330 מושבים בתצורה סטנדרטית של שתי מחלקות. בזכות כמות המושבים, בואינג 787-10 מוזילה משמעותית את עלות התפעול לכל מושב, זאת בשונה מכל המטוסים רחבי הגוף הקיימים בשוק היום. בנוסף, צפוי המטוס להגדיר תקן עולמי חדש לחיסכון וליעילות בדלק. סינגפור איירליינס מקבלת את הדרימליינר החדש. צילום יח"צ   גו צ'ון פונג (Goh Choon Phong), מנכ"ל סינגפור איירליינס: "זהו כבוד גדול לסינגפור איירליינס להיות חברת התעופה הראשונה בעולם שמקבלת את המטוס המתקדם ביותר, ה-787-10. הוספת הדרמליינר החדש לצי המטוסים הוא חלק חשוב באסטרטגיית הצמיחה שלנו, שתאפשר לנו להרחיב את רשת היעדים ולחזק את הפעילות שלנו בעולם". סינגפור איירליינס מתכננת להשיק טיסות באמצעות בואינג 787-10 כבר בחודש מאי הקרוב, בקווים לאוסקה, ליפן ופרת' ולאוסטרליה. עד לכניסתו של הדרימליינר החדש לשירות, יופעל ה-787-10 החדש של סינגפור איירליינס בקו לבנגקוק וקואלה לומפור למטרות אימון צוות המטוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: