הצ'ופריסטית
שובר לספר מתנה בסטימצקי או לקפה ומאפה בנתב"ג, 10 אחוז הנחה בדיוטי פרי, ערכה קולינרית עד פתח המשרד וגולת הכותרת: המרת נקודות סוכנים במועדון הנוסע המתמיד – מאחורי כל הטוב הזה עומדת קארין רופא-אמקייס, סגנית מנהל המכירות באל על סניף ישראל. סוכנים, תכירו
מאחורי כל הטוב הזה עומדת קארין רופא-אמקייס
הצעירים של היום, בני דור ה-Y, מדלגים ממקום עבודה אחד למשנהו בקצב מהיר. לעומתם, בני דור ה-X, שתוקעים יתד כל חייהם באותו ארגון ומתקדמים בו אט אט מלמטה למעלה - הופכים לזן נדיר יותר ויותר. אך לא כך באל על. רבות מהמנהלות שראיינו בסניף ישראל של אל על, החלו את דרכן כדיילות אוויר לפני עשור ויותר. התאהבו בחברה, התברגו בה בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידים בכירים יותר. אחת מהן היא קארין רופא-אמקייס, סגנית מנהל המכירות בסניף ישראל, שהחלה את דרכה כדיילת אוויר לפני 16 שנים. "לאל על הגעתי לגמרי במקרה", היא מספרת בראיון לפספורט. "סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה והחלום שלי היה לעבוד עם ילדים כפסיכולוגית. אבל אז, חברה דיילת הראתה לי תמונות של חו"ל, וזה לקח אותי למקום אחר בחיים". בחודש השלישי להריונה (כיום דיילות מורשות לטוס עד חודש שביעי. ס.פ.ז), רופא-אמקייס קורקעה כדיילת קרקע. "כשעבדתי בקרקע, שמעתי שיש דבר כזה סניף ישראל. בכלל לא ידעתי על קיומו כשעבדתי כדיילת אוויר. וכשנפתח קורס צוערי מכירות, זה מאוד עניין אותי, הגשתי מועמדות והתקבלתי". את החישוב מסלול מחדש שלה בתוך אל על – מדיילות למכירות – היא מסבירה כך: "מכירות באל על, זה לא מכירות הארד קור. זה לא כמו למכור טלוויזיה. זה עניין של קשר אישי. לא אשכח את הפעם הראשונה שבה סוכנת נסיעות אמרה לי, כשרק התחלתי כמקדמת מכירות צעירה: 'את מוכרת אל על כי זה קארין, לא כי זה אל על'. זה סחף אותי לעולם הזה. לאחר מכן, עשיתי תואר שני במינהל עסקים שקרוב יותר לתחום, והשאר היסטוריה". ומה בעתיד? "אני רואה את עצמי באל על. מתקדמת בארגון הזה. מבחינתי, השמיים הם הגבול. אני מכורה לעבודה שלי. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. וכן, זה ממכר. זה כיף". "המרת נקודות: רעיון שלי. הסוכנים עפו על זה" אם לא ידעתם, רופא-אמקייס היא המוח מאחורי הצ'ופרים לסוכני נסיעות. ברזומה שלה: שובר לספר מתנה בסטימצקי או לקפה ומאפה בנתב"ג, 10% הנחה בדיוטי פרי, קמפיין "קפה עולה" במסגרתו חולקו באחרונה למשרדי נסיעות ערכות קולינריות עד לפתח המשרד, וגולת הכותרת: המרת נקודות סוכנים במועדון הנוסע המתמיד. "להמיר נקודות, זה לגמרי רעיון שלי. הסוכנים עפו על זה", היא מספרת ומדגישה, "שום דבר מכל זה לא היה קורה אם לא הייתה רוח גבית של שלומי זפרני, מנהל המכירות וירום ודיש, מנהל הסניף. ירום שופע רעיונות מפה עד להודעה חדשה והוא בעל חזון של יחס אישי לכל הסוכנים, גדולים כקטנים". חוץ מצ'ופרים, על מה את אחראית? "אני למעשה מרכזת את הקשר בין השטח לבין המטה. התפקיד הוא בעצם להיות באמצע: העברת מידע מההנהלה והמטה לעובדים, ומצד שני איסוף מידע מהשטח והעברתו למטה לשם מתן פתרונות ומענה ללקוחותינו. ובין לבין, ליצור פרויקטים, ליזום קמפיינים, לעודד סוכנים, ליזום פעילויות שיווקיות מול סוכנים, אירועים חווייתיים לסוכני הנסיעות, תחרויות מכירות ועוד אמצעים שיסייעו לייעל ולחדש את העבודה השוטפת. בימים אלה למשל, אנחנו עומלים על אפליקציה לסוכנים הנמצאת בשלב ראשוני של אפיון ולכן מוקדם עדיין לפרט. מעבר לשיווק, נראה שהתפקיד שלך מחייב ראש קריאטיבי 24/7 "אמא שלי פסלת, והאחים שלי מציירים. את היצירתיות שלי אני רוקחת בעבודה. זה הכיף שלי".
קארין רופא-אמקייס תפקיד: סגנית מנהל המכירות מצב משפחתי: נשואה + 3, גיל: 41 מקום מגורים: אשדוד השכלה: תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במינהל עסקים כמה שנים באל על: 16 כמה שנים בתפקיד הנוכחי: שנה וחצי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}