Trivago צפויה לקנס ענק באוסטרליה עקב הטעיית צרכנים
הרשות להגנת הצרכן והתחרותיות באוסטרליה תבעה את חברת השוואת מחירי המלונות על הטעייה בפרסומים בטלוויזיה ובאתר החברה באוסטרליה. הרשות באוסטרליה ציינה כי Trivago קידמה את עצמה כאתר השוואת מחירים ללא משוא פנים, וכשהתבררה האמת בבית המשפט, החברה צפויה לספוג קנסות כבדים
צילום: Shutterstock|צילום: Shutterstock
עפ"י אתר החדשות האוסטרלי, news.com.au, חברת השוואת מחירי המלונות, Trivago, שבבעלות תאגיד התיירות הבינלאומי, אקספדיה, המפעילה אתר גם בגרסה עברית, צפויה לספוג קנס גדול באוסטרליה, בשל הטעיית צרכנים בפרסומיה בטלוויזיה ובאתר שלה. הרשות להגנת הצרכן והתחרותיות של אוסטרליה פתחה בחקירה ובחנה את פרסומי החברה ב-5 השנים האחרונות, והגיעה למסקנה חד משמעית, כי החברה הטעתה את הצרכנים, שקיבלו את הרושם שאתר החברה מציג בפניהם את העסקאות הטובות ביותר. על פי הפרסומים בכלי התקשורת באוסטרליה, Trivago הודתה בבית המשפט כי היא נתנה ללקוחות "אמונה שגויה", שהיא מספקת להם לכאורה את המחירים הזולים ביותר, בעוד שלמעשה היא נתנה עדיפות לבתי המלון, ששילמו לה את העמלות הגבוהות ביותר. הרשות להגנת הצרכן והתחרותיות באוסטרליה (ACCC) ציינה כי Trivago קידמה את עצמה כאתר השוואת מחירים ללא משוא פנים, וכשהתבררה האמת בבית המשפט, החברה צפויה לספוג קנסות גדולים. לפי חוק הצרכנות האוסטרלי, עבירה אחת על החוק עלולה להוביל לקנס של 1.1 מיליון דולר אוסטרליים (כ-800,000 דולר אמריקניים), אך עורכי דין מעריכים כי החברה תספוג קנס של כמה מיליוני דולרים עקב הטעיית הצרכנים במשך 5 שנים. צילום: Shutterstock
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}