אא

"Well דן": משפ' פדרמן והנהלת הרשת נפרדים מבכירי החברה

באירוע, שנערך במלון "המלך דוד" ירושלים, נפרדה רשת המלונות מאהרון שחם, משנה למנכ"ל לארגון ומשאבי אנוש, יוסי הקש, משנה למנכ"ל לפרויקטים מיוחדים וסמי אוחנה, משנה למנכ"ל לבינוי וטכני. מיקי פדרמן, יו"ר הדירקטוריון: "יודע שכל אחד מתייחס למלונות כאילו הם שלהם"

רפי שדה רפי שדה
באירוע חגיגי שנערך במלון "המלך דוד" ירושלים, נפרדו הנהלת מלונות רשת דן ומשפחת פדרמן משלושה בכירי החברה שפרשו לאחר כ-40 שנות עבודה: אהרון שחם, משנה למנכ"ל לארגון ומשאבי אנוש, יוסי הקש, משנה למנכ"ל לפרויקטים מיוחדים וסמי אוחנה, משנה למנכ"ל לבינוי וטכני. אהרון שחם, בן 73, היה חלק מהרשת במשך 40 שנה כשבשנת 1993 הוא מונה לתפקיד משנה למנכ"ל החברה לארגון ומשאבי אנוש. בשנת 2013 זכה אהרון שחם ב"עיטור המלונאות" של התאחדות המלונות. יוסי הקש, בן 72, היה במשך 30 שנים חלק מהרשת, במהלכן ניהל את מלונות דן כרמל חיפה, דן תל אביב, "המלך-דוד" ירושלים, דן אכדיה וביצע מגוון תפקידים נוספים ברשת. בשנת 2010 מונה למשנה למנכ"ל החברה לפרויקטים מיוחדים במשרד הראשי. סמי אוחנה, בן 74, החל את הקשר עם משפחת פדרמן כבר בשנת 1970 בעבודתו כמנהל חברת הבנייה של מפעלי פדרמן בחוף השנהב. בשנת 1982 נתמנה לראש האגף הטכני של חברת מלונות דן ובשנת 1997 למשנה למנכ"ל החברה לבינוי וטכני.
מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהייםמלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים
מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים באירוע השתתפה כל הנהלת הרשת ובראשם: מיקי פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורעייתו ליאורה, עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורעייתו מיכל ורפי שדה, מנכ"ל מלונות דן. במסגרת האירוע, מיקי פדרמן העניק לפורשים שי בשם עובדיה ומנהליה של החברה, כאות תודה והוקרה על פועלם ותרומתם רבת השנים. מיקי פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן אמר באירוע: "אני מאוד נרגש לראות את כל הנהלת הרשת ואני מודה לכולם על העבודה המאומצת. אני מרגיש ויודע שכל אחד מתייחס למלונות כאילו זה שלהם ואני מאוד מעריך את זה. אנו נפרדים היום מיוסי הקש, אהרון שחם וסמי אוחנה, 3 עמודי טווח של הרשת ואין ספק שכל אחד מכם יהיה רשום בקורות הרשת." עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן אמר באירוע: "אני רוצה לאחל לכל הפורשים המון הצלחה ולהודות להם על חלקם הגדול בהצלחת הרשת. אני נזכר בסיפור מעניין הממחיש את חלקו הגדול של אהרון שחם בהתפתחות מלונות דן וענף המלונאות כולו. בשנות ה-80 הבאנו לישראל עוזרי טבחים מאוסטריה ושוויץ כי הישראלים לא רצו לעבוד במטבח. ואז אהרון שחם יזם רעיון ליזום קורס 'אמנות הבישול' עבור ישראליים כדי לעודד אותם לעבוד במטבח. זה היה קורס הבישול הראשון מסוגו בארץ שלמעשה התחיל את תחום הקולינריה בישראל ונרשמו לקורס הזה שפים ידועים מאוד היום כמו אבי שטייניץ, רן שמואלי ועוד כמה מאושיות הקולינריה בישראל."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: