WHICH: ריינאייר היא נותנת השרות הגרועה ביותר
חברות תעופה נוספות שדורגו במשאל השנתי של מגזין הצרכנות הבריטי בו הקוראים מדרגים את 100 נותני השירות הבולטים בבריטניה, היו בריטיש איירוויס שבמקום ה-83 עם 66 נקודות מתוך 100 ואיזיג'ט במקום ה-79 עם 68 נקודות
צילום: 123rf
מגזין הצרכנות הבריטי WHICH ביקש מקוראיו לדרג את 100 נותני השרות הבולטים בארצם. הקוראים נתבקשו לדרג את החברות על פי שלושה קריטריונים: איזו תחושה נתנה לכם החברה? כיצד טופלו תלונות? עד כמה עובדי החברה היו לעזר? 4,000 קוראים נענו לאתגר והציבו את חברת התעופה העסוקה באירופה, ריינאייר, במקום המאה, האחרון. 50% מן המשיבים נתנו לריינאייר את הציון הנמוך ביותר בתשובה לשאלה "כיצד החברה טיפלה בתלונות". בסך הכל קיבלה ריינאייר 45 נקודות מתוך 100 אפשריות. כאשר המשיבים התבקשו להגדיר במלה את החברה התשובות הפופולריות היו: "רודפת בצע" (greedy), "ערמומית" (sneaky) ו"יהירה" (arrogant). חברות תעופה נוספות שדורגו במשאל היו בריטיש איירוויס (British Airways) שהוצבה במקום ה-83 עם 66 נקודות מתוך 100 ואיזיג'ט (Easy Jet), אשר מוקמה במקום ה-79 עם 68 נקודות. במשאל מוזכרות חברות נוספות מתחום התיירות. סוכנות הנסיעות Jet2holidays דורגה במקום הגבוה מכולן, במקום ה-6, עם 80 נקודות. תומס קוק מדורגת במקום ה-56 ו-TUI במקום ה-65. במקום הראשון בכלל המותגים הבולטים בבריטניה ניצב לפי המשאל הבנק האינטרנטי פירסט-דירקט.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}