דב קלמן

כתבות אחרונות

אוקראינה אוסרת כניסת זרים מיום ראשון

במדינה נמצאו עד עתה רק 3 מקרים של חולי קורונה, אך בעקבות מותה של אישה חולה היום, המועצה לביטחון לאומי החליטה על החמרת האמצעים למניעת התפשטות נגיף הקורונה במדינה

"הישראלים מאוהבים בתאילנד"

גם השנה נרשמה נסיקה מטאורית של 17 אחוזים בתנועת הישראלים לתאילנד , דב קלמן מנהל לשכת התיירות של תאילנד במסגרת מוסף מיוחד של עיתון פספורט על תאילנד מספר על מערכת היחסים הישראלית-תאילנדית ומבהיר "השוק פורח"

הושק אתר אינטרנט חדש על תאילנד בעברית

לשכת התיירות של תאילנד השיקה אתר אינטרנט חדש בעברית עבור ישראלים. מלון החודש Pimalai שנמצא ב- ko Lanta ועל תערוכת התיירות הגדולה Thailand Travel Mart Plus - TTM, אשר תתקיים השנה בתחילת יוני בבנגקוק. אטרקציית החודש: כדור פורח בצ'אנג מאי.

טיולי אדרנלין בצפון תאילנד

העיר צ'אנג מאי היא עיר הבירה של צפון תאילנד. העיר ידועה כנקודת התחלה מצויינת למטיילים שמחפשים טיולי טבע משולבים בפעילות מגוונת: טרקים רגליים ביערות ובכפרים של שבטי הרים, רפטינג, אומגות, ספארי לילה, מופעי פולקלור ואפילו קורס בישול תאילנדי.

תאילנד שעדיין לא הכרתם

מכיוון שתאילנד מהווה יעד חשוב מאוד בשוק התיירות הישראלי [היעד הרחוק השני בחשיבותו אחרי ארה"ב עם 130.000 תיירים ישראלים ב-2007], אנו שמחים לפתוח מדור חדש עם מידע עדכני אודות בתי מלון, אטרקציות, דילים לסוכנים ופיתוח מוצרים ואזורים תיירותיים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: