אא

להתחיל את 2009 באטרקציות חדשות בתאילנד

דב קלמן, מנהל לשכת התיירות של תאילנד בישראל, מביא לכם מדריך מפורט.

Shutterstock Shutterstock

מלון החודש : על מה כבר אפשר לפנטז בתום יום מאומץ של פעילות באזור צ'אנג מאי? על מקלחת חמה ומיטה מפנקת? או על מלון מופלא העולה על כל דמיון, גם לאנשי תיירות שכבר ראו הכל. ברוכים הבאים לארמו Mandarin Oriental Dhara Dhevi, במרחק 10 דקות משדה התעופה וקרוב למרכז העיר.


במאה ה־ 13 נוסדה בצ'אנג מאי ממלכת לנה, שבהשראתה עוצב מלון הנופש המדהים הזה. על פני 240 דונם שחזרו אדריכלי המקום שדות אורז מוצפים במים ווילות מעוצבות בסגנון בורמזי, ספונות עץ טיק ושכיות חמדה. 70 מיליון דולר הושקעו בשש שנות הבנייה של המלון, בו צוות של 600 עובדים.


מיליארדר תאילנדי התחיל בכך שקנה מסעדה ואת השטחים שמסביבה והחליט שהוא רוצה מקום לארח את אורחיו האישיים. הוא המשיך לחלום ולבנות ולקנות עוד שטחים עד שבסוף נוצר ארמון של ממש. המקום כה גדול עד שמובילים את אורחי המלון בכרכרות סוסים או רכבים חשמליים, אם לא רוצים להשתמש באופניים.


במלון-ארמון יש הכל, החל מחדר כושר מאובזר עם מאמן אישי צמוד לכל אורח, בריכות שחיה ומסעדות גורמה, דרך ספריה ענקית עם אוספים של ספרים נדירים, מרכז קניות וגנים, וכלה במרכזים ללימודי יוגה, פילאטיס ותאי צ’י, מרכז ספא ועוד.




בארמון אפשר לשכור מגוון רחב של חדרים, מוילות קטנות של 2 קומות עד למיני-אחוזות למתבודדים עם בריכת שחיה פרטית וכמה מבנים, כולל מבנה למשרתים. גם הוילה "הקטנה" מדהימה. בקומה השנייה ניצבת במלוא הדרה מיטת אפיריון ענקית מוקפת כילה שקופה.


ליד המיטה שוכן חדר האמבטיה, או יותר נכון, אולם אמבטיה, עם סאונה, ג'קוזי ומקלחת בעלת זרמים הנובעים מהקירות, וממנה ניתן להשקיף החוצה מבלי שאף אחד יראה אותך. ארוחת הערב המסורתית מלווה במופע מקסים של צמד רקדנים. פרטים נוספים: www.mandarinoriental.com/chiangmai.
לסוכנים המעוניינים בביקור, מומלץ ליצור קשר עם מנהלת השיווק של המלון באמצעות המייל: [email protected].


אטרקציית החודש: מנזר הטיגרסים ואט פהא לואנג טא בואה Tiger Temple - הוא שמחה גדולה לכל אוהבי החתולים הקטנים והגדולים. העובדה כי במקום ניתן ללטף טיגרסים ענקיים, כאילו היו חתלתולים רכים ועצלים, יכולה לרגש מאד את חסידיה של החיה המדהימה הזו ולסקרן גם את אלה שחתולים 'לא עושים להם את זה'. המנזר נמצא 38 ק"מ צפונית לקנצ'נבורי. הביקור במתחם קצר מדי יום בין השעות 13:00-17:00. דמי הכניסה: 300 בהט לאדם. 


אזור החודש: פארק קאו סוק - במרחק של שעתיים מהאי פוקט. אחת משמורות הטבע הגדולות בדרום, עם נהר, אגם, יערות גשם אמיתיים, פילים, נמרים ונחשים. אפילו הפרח הגדול בעולם גדל שם. אפשר לצאת לראפטינג של שעות אחדות כולל ארוחה ולינה בלב הג'ונגל. חוויה מדהימה! פרטים נוספים: www.khaosok.com
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםתאילנדפספורט תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: