אא

טיולי אדרנלין בצפון תאילנד

העיר צ'אנג מאי היא עיר הבירה של צפון תאילנד. העיר ידועה כנקודת התחלה מצויינת למטיילים שמחפשים טיולי טבע משולבים בפעילות מגוונת: טרקים רגליים ביערות ובכפרים של שבטי הרים, רפטינג, אומגות, ספארי לילה, מופעי פולקלור ואפילו קורס בישול תאילנדי.

Shutterstock Shutterstock
צפון תאילנד לבדה גדולה מישראל פי 4, ולכן כדאי לקחת טיול בו ישנים בכל לילה במקום אחר על מנת להספיק לבקר ביעדים המרוחקים מצ'אנג מאי. טיול ג'יפים הוא פיתרון מצויין למטיילים, שרוצים לשלב את הטבע הפראי של צפון תאילנד עם הנוחות של האירוח התאילנדי.

טיול ג'יפים לכיוון צ'אנג ראי ומשולש הזהב משלב בתוכו את כל מה שיש לצפון תאילנד להציע: ג'ונגלים ירוקים, מפלים, ביקור בשבטי הרים, מעיינות חמים, שדות אורז, וכל זה יחד עם נהיגת שטח למקומות אליהם לא ניתן להגיע ברכב רגיל.

מסלול פופולרי לטיול ג'יפים, המתאים לרוב המבקרים, מתחיל בבוקר מצ`יאנג מאי לכיוון מאה רים, שם ניתן לראות מופעי נחשים, חוות סחלבים וחוות פרפרים. משם ממשיכים למאה טאנג כדי לראות הופעת פילים, וכמובן, רכיבה על פילים. את הדרך חזרה למחנה הפילים מומלץ לעשות בכרכרות הרתומות לשוורים, כלי התחבורה המסורתי של תאילנד לפני הופעת המכונית הממונעת.

ניתן להמשיך בראפטינג לאורך הנהר ומשם לביקור במערת נטיפים בצ'יאנג דאו. ביקור בכפר של שבט ההרים פלנג הינו הזדמנות מצויינת להתוודע לתושבים המקומיים ולאורח החיים של שבטי ההרים.

את הדרך לטאטון עושים בנהיגת שטח ובדרך רואים הרים ונופים מדהימים. בטאטון קיימים מספר אתרי נופש, ברובם חדרים עם מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, מיני בר, שירותים ומקלחת מים חמים בתוך החדר. לאחר ארוחת הערב המקומית נותר רק להתמכר לשלווה ולשקט של הטבע, ולהצטער שבסופו של דבר צריך לעזוב...

ביום השני, לאחר ארוחת הבוקר, יוצאים לביקור בשבטי ההרים: 'קארן', 'אקה' או 'ליסו', שבט ארוכות האוזניים, וגם בשבט ההרים המפורסם ביותר בעולם הידוע כ'שבט ארוכות הצוואר'. לאחר הביקור בשבטי ההרים ממשיכים לביקור בגן הפרחים ובגן החיות הפתוח, שגובהו 2,000 מטר ומערות הקופים עד להגעה למאה סאי, עיירת הגבול עם מיאנמר .

עושים הפסקה לארוחת צהריים ולאחר מנוחה קלה ממשיכים בנסיעה לאיזור 'משולש הזהב' הממוקם בנקודת מפגש הגבולות תאילנד-בורמה-לאוס. חוצים את נהר המקונג הרחב, שעובר במרכזו של משולש הזהב, לביקור שוק מקומי בלאוס, בו ניתן לקנות מזכרות ודברים יפים במחירים זולים.

בלילה ישנים במלון בעיר צ'אנג ראי. לאחר ארוחת הערב במלון כדאי לטייל בשוק הלילה של צ`יאנג ראי או לבקר באחד הפאבים או המועדונים המקומיים.

ביום השלישי נוסעים למקדש הלבן החדש ומשם למפל מים קון-קום . ממשיכים בנהיגת שטח דרך דוי צ'אנג, איזור המפורסם בכל אסיה בשל שדות הקפה המשובחים שבו, ומשם בנסיעת שטח להרים הגבוהים לתצפית על אזור צ`יאנג ראי. לאחר ארוחת צהריים ומנוחה קלה ניתן לשלב ביקור בשדות התה היפים שבאזור. שחייה במעיינות החמים של סאן קאמפהאאנג תנעל את הטיול עם טעם של עוד.

בצ'יאנג מאי פועלת מזה כ- 20 שנה חברת הטיולים של הטאנה, בבעלות ישראלית. בחברה מתמחים בשוק הישראלי ודרישותיו. למדריכים של הטאנה ניסיון עשיר בעבודה עם ישראלים. הם דוברים אנגלית שוטפת וגם מקשקשים קצת עברית. לכולם תעודת מדריך מוסמך של משרד התיירות התאילנדי. לפרטים נוספים: http://www.thanaadventure.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםתאילנדפספורט תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: