וירטואלי זה הפרונטאלי החדש: בנייני האומה בירושלים מסכם שנה כמרכז קונגרסים וירטואלי
אפקט הקורונה: מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים הפך במהלך שנת הקורונה החולפת למרכז קונגרסים וירטואלי שאירח כנסים, תערוכות ואירועים וירטואליים
אפקט הקורונה: מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים הפך במהלך שנת הקורונה החולפת למרכז קונגרסים וירטואלי שאירח כנסים, תערוכות ואירועים וירטואליים
מאמינה בתיירות הנכנסת: חברת "ארנון פז" מקבוצת הורן זאב אחזקות רכשה 50% מהחברות ג'נסיס ורפי שלף אינטרנשיונל. זאב הורן, בעלי הקבוצה: "רכישת החברות דווקא במשבר הקורונה היא ניצול הזדמנויות. התיירות הנכנסת לארץ, ובמיוחד הצליינית, תחזור לעצמה"
עוד אמר שר הבריאות, "היום זה 'יום הרופאה והרופא' אבל השנה האחרונה מלמדת אותנו שלא צריך 'יום הרופא'. שנים 2020-2021 הן שנות המלאכים בלבן". מחר (שלישי) יחל מבצע חיסון צוותי ההוראה בישראל ולבני 55 ומעלה
חברת התעופה הלאומית של מרוקו, "רויאל אייר מרוק", שהייתה אמורה להשיק את הטיסה המסחרית הראשונה שלה בקו קזבלנקה-ת"א ב-16 בינואר, דחתה את ההשקה בגלל הסגר בישראל ל-2 בפברואר. צפויה להפעיל 3 טיסות שבועיות בימים א', ד' ושבת
עיון בדו"ח הפעילות התעופתית הבינלאומית של רש"ת מגלה שחברות החסך המשיכו לשמור על כוחן ואף יותר מזה גם בשנה הקשה ביותר בתולדות התעופה האזרחית (יחסית למצב כמובן): איזי ג'ט, וויזאייר וריינאייר הטיסו יחדיו כ-16.5% מכלל הנוסעים בנתב"ג ב-2020 לעומת כ-13.3% ב-2019
האישור ניתן לתקופה של עד שנה או עד להשלמת ביצוע העסקה. כעת הצדדים ממתינים להחלטת בית המשפט העליון, אליו ערער מוטי בן משה, בעלי דור אלון, המבקש לעצור את הליך המכירה
בעקבות דרישה של ועדת הכלכלה של הכנסת להפעיל 4 דלפקי צ'ק אין בטיסות לאילת, ישראייר הודיעה אתמול (ד'), כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, על הפסקת טיסותיה לעיר הדרומית. בעקבות לחץ שהופעל עליה לצד הבטחה לפיצוי כספי, ישראייר מודיעה היום (ה') על המשך הטיסות לאילת
"מסעות", המתמחה בהפקת טיולים מאורגנים לבני הגיל השלישי, הודיעה כי ידרשו מלקוחותיהם "דרכון ירוק" לפני הזמנת חופשה. מנכ"ל החברה: "נוסע ללא אישורים מתאימים, לא יוכל להזמין דרכינו חופשה בשום מצב"
מצד שני, בשנה החולפת חלה עלייה של כ-52% בהטסת מטענים באמצעות מטוסי מטען ייעודיים לעומת 2019. יונייטד איירליינס הטיסה במטוסי נוסעים את הכי הרבה מטען בעוד אל על ירדה ב-72%. מי עוד הטיסה וכמה? כל המספרים בכתבה
למרות נתוני התחלואה המפלצתיים, כ-12% מהנוסעים שעברו בנתב"ג (הלוך ושוב) במהלך "שנת הקורונה" טסו לארה"ב, והיא לא לבד. ישראלים טסו בשנה החולפת למדינות מוכות קורונה נוספות אך גם ליעדים ירוקים, שאחד מהם רשם עלייה דרמטית בהשוואה לשנת 2019. סיכום לוח הטיסות לשנת 2020
משנה למנכ"ל ארקיע: "לאור החלטת הממשלה על הטלת סגר כללי ומהודק על המשק, החברה נאלצת להשהות זמנית את הטיסות לאילת. החלטה זו התקבלה בלב כבד, לאחר בחינה מדוקדקת"
כצפוי, איחוד האמירויות הייתה היעד אליו הישראלים טסו הכי הרבה בחודש דצמבר האחרון: 66,763 נוסעים, רובם המכריע לדובאי. כמה ישראלים הטיסו ליעד הלוהט חברות התעופה ישראייר, פליי דובאי, ארקיע ואל על?
למרות משבר הקורונה: אושרה הקמתו של בית מלון חדש במרכז העיר ירושלים. המלון, שייבנה במבנה לשימור בין הרחובות מעלות ושמואל הנגיד, יכיל 72 חדרים. ראש העיר ירושלים: "נמשיך לפעול לקידום תכניות בנייה שיתרמו משמעותית לתיירות ולחיזוק הכלכלה הירושלמית"
בין איסתא ותלמה ניטש בחודשים האחרונים מאבק שהגיע עד כתלי ביהמ"ש, זאת לאחר שתלמה ביקשה לבטל עסקת רכישת אמקס מידי איסתא ולקבל בחזרה 5 מיליון ש' ששילמה כמקדמה. היום (ג') איסתא מדווחת על השגת הסכם פשרה
רגע לפני שהממשלה תתכנס לדון בהחמרת הסגר, אמר השר במסיבת עיתונאים שכינס: "אפשר לצאת מהצרה הזאת. עוד לא מאוחר מדי לבלום. הכדור היום בידיים של הממשלה. תמיד חשוך לפני עלות השחר. אנחנו כרגע בחשוך אבל השחר קרוב ונגיע לחוף מבטחים רק אם כולנו נפעל ביחד". אדלשטיין התייחס גם לביקורת שנמתחה על חיסון 180 עובדי רשות שדות התעופה
למרות הסגר, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה ממשיך לעלות בישראל: 8,308 מאומתים אובחנו אתמול (ב') - מספר המאומתים הגבוה ביותר מאז 30 בספטמבר 2020. שר הבריאות יקיים הבוקר (ג') דיון חירום עם הנהלת משרדו וישיבת ממשלה תתכנס לדיון על הידוק הסגר
בדיון של ועדת החוקה של הכנסת אמר שר הבריאות: "משיחותיי עם קולגות במדינות שונות, ההתלהבות מדרכון ירוק עצומה. עולות על הפרק הצעות כמו ברית לאומית של מדינות הסומכות אחת על השנייה לסוג החיסון שניתן"
חברת התעופה אמירייטס תפעיל 2 טיסות מטען בשבוע - בימים שלישי ושישי - בקו דובאי-תל אביב-דובאי. החברה תציע אפשרות הטסה של כל סוגי המטענים כולל חומרים מסוכנים, בקרת טמפרטורה, חקלאות, פארמה, אי קומרס ועוד
ערפל כבד האופף בשעה זו את אזור נמל התעופה בן גוריון הביא לסגירת השדה להמראות ונחיתות בשל הראות הקצרה. טיסת מטען שהייתה אמורה לנחות בנתב"ג הופנתה ללרנקה שבקפריסין. בדקות אלה התחדשה הפעילות בנמל
יומן מגפה: עפ"י משרד הבריאות, מתוך 96 דגימות התקבלו אתמול 7 דגימות חיוביות למוטציה הבריטית מהיישובים גבעת זאב, ירושלים ובני ברק. ככל הידוע, מדובר בהדבקה ללא רקע נסיעה לחו"ל. עד כה זוהו 30 נדבקים במוטציה