אא

אוסטריאן: יעדים חדשים בלוח הטיסות של חורף 2017

בעונת החורף הקרובה תציע החברה מגוון של 107 יעדים ב-56 מדינות. בין היעדים החדשים: הונג קונג, שנחאי ומרקש. כמו כן החברה מציעה עד שתי טיסות המשך שבועיות למלדיביים ומאוריציוס וכן תמשיך להפעיל טיסות ליעדי צפון אמריקה: ניו יורק, שיקאגו, מיאמי, וושינגטון וטורונטו

Shutterstock Shutterstock
'אוסטריאן איירליינס' פרסמה את לוח הטיסות לעונת החורף הקרובה, בו היא מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של 107 יעדים ב-56 מדינות. חברת התעופה הלאומית של אוסטריה מגבירה את התמקדותה ביעדים אקזוטיים בחודשי החורף. לדוגמה, החברה תפעיל מטוס בואינג 767 לטיסה שבועית ליעד החדש הוואנה שבקובה, אליו אוסטריאן החלה לטוס ב-25 באוקטובר 2016. בנוסף, מציעה החברה עד שתי טיסות המשך מדי שבוע למלדיביים ומאוריציוס. לוח הטיסות החורפי כולל גם טיסה שבועית לקולומבו שבסרילנקה ושתי טיסות שבועיות למרקש. לחובבי אסיה מציעה החברה שני יעדים חדשים: הונג-קונג ושנחאי. יחד עם בייג'ינג, בנגקוק ומאלה, מדובר ב-6 יעדים באסיה הנהנים מטיסות ישירות מוינה. בנוסף, תמשיך להפעיל טיסות ל-5 יעדים בצפון אמריקה: ניו-יורק, שיקגו, מיאמי, וושינגטון וטורונטו. בקריביים חוזרת חברת התעופה לטוס להוואנה שבקובה ובאפריקה ובמזרח התיכון היא מציעה חמישה יעדים בכל אזור.
הונג קונג. יעד חדש לאוסטריאןהונג קונג. יעד חדש לאוסטריאן
הונג קונג. יעד חדש לאוסטריאן   בנוסף ליעדים החדשים, אוסטריאן איירליינס מרחיבה גם את היצע הטיסות בין אוסטריה לגרמניה ומציעה 4 טיסות שבועיות נוספות להמבורג ולדיסלדורף בלוח הטיסות של חורף 2016/17. החברה מפעילה 17 טיסות בשבוע להמבורג ועד 18 טיסות שבועיות לדיסלדורף ובסך הכל מציעה  עד 293 טיסות שבועיות בין אוסטריה לגרמניה, מתוכן 115 טיסות מהפרובינציות הפדרליות של אוסטריה ו-178 ממרכזה בשדה התעופה של וינה. כמו כן, בחורף הקרוב החברה תציע גם טיסות ל-35 יעדים במזרח אירופה, בהם שני יעדים ברוסיה (מוסקבה וקרסנודר), 4 יעדים באוקראינה (קייב, דניפרופטרובסק, לבוב ואודסה). בנוסף, מפעילה אוסטריאן טיסות לבוקרשט, יאסי וסיביו ברומניה, זאת לצד טיסות לקלוז' ברומניה בטיסת קוד משותף עם שותפתה, טארום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: