אוסטריה: רכבת במקום מטוס בקווי הפנים
לאחר שוויתרה על קו לטובת הרכבת, עפ"י מגזין התעופה הבינלאומי, ATW, אוסטריאן איירליינס שוקלת לוותר על קווים נוספים עקב ההפסדים המצטברים ומבקשת תמיכה של הרשויות המקומיות והאיחוד האירופי כדי להמשיך להפעיל 4 קווי פנים עיקריים
גראץ - הכיכר המרכזית. צילום: Shutterstock
אוסטריאן איירליינס, החברה בקבוצת לופטהנזה, רושמת גידול מתמשך במספר הנוסעים בפעילותה הבינלאומית, ואילו בפעילות בקווי הפנים באוסטריה החברה חווה ירידה מתמשכת במספר הנוסעים הגורמת להפסדים מצטברים. עפ"י מגזין התעופה ATW, וכן עפ"י אתר התעופה השוויצרי, ch aviation, הנהלת החברה החליטה לבקש תמיכה מהרשויות המקומיות, אליהן היא ממשיכה להפעיל קווי טיסה, וגם מנציבות האיחוד האירופי לשירותים ציבוריים, על מנת להמשיך להפעיל 4 קווי פנים למרות שאינם רווחיים. אוסטריאן איירליינס מפעילה כיום 93 טיסות שבועיות בקווים מווינה לקלגנפורט (27 טיסות שבועיות), לאינסברוק (26 טיסות שבועיות), לזלצבורג (21 טיסות שבועיות), לגראץ (19 טיסות שבועיות). "חשוב מאד להמשיך להפעיל את הקווים בשיתוף עם הרשויות המקומיות", אומר מנהל התפעול של החברה, אנדריאס אוטו, למגזין ATW ומציין כי נוסעים רבים אינם טסים בקווי הפנים כדי להגיע מעיר אחת לאחרת, אלא משתמשים בטיסות החברה רק לצורך טיסות המשך דרך ווינה. נוכח הירידה במספר הנוסעים, אוסטריאן העבירה באוקטובר האחרון את כל הטיסות בין וינה ללינץ לשירות הרכבת הממלכתית, OBB, ולדברי מנהל התפעול, היא שוקלת להעביר גם קווים נוספים לשירותי הרכבת. כדי לצמצם את ההפסדים מפעילות הפנים אוסטריאן הודיעה כי היא מתכוונת גם לסגור 6 בסיסי צוותים ב: גראץ, אינסברוק, קלגנפורט, לינץ, זלצבורג ואלטנריין, שליד הגבול עם שווייץ.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}