אא

"אותנטיקו היא השותף האולטימטיבי לכל סוכן ומשרד תיירות"

דב פיקולין, מנכ"ל אותנטיקו, מספר על הקמתה, על מאפייניה ועל פעילותה של חברת התיירות, המציעה טיולים פרטיים ומוצרי תיור במגוון יעדים

דב פיקולין דב פיקולין

אחרי קריירה מקיפה של 11 שנים בחברת דפי זהב, בה כיהן, בין השאר, כמנהל הדרכה בחברת הענק, יצא דב פיקולין בשנת 2003 לשליחות בת 3 שנים מטעם הסוכנות היהודית כראש נציגות הארגון במדינות דרום קווקז: גאורגיה, ארמניה ואזרבייג'ן. במסגרת תפקידו היה שותף גם לארגון ביקורים ומשלחות מכל רחבי העולם במעמד בכירי השלטון ונשיא גאורגיה, וביניהם: ביקורו של שמעון פרס, משלחת 'ועידת הנשיאים' מארה"ב, משלחת קציני צה"ל, משלחת הקהילות היהודיות בצפון אמריקה ועוד. בתום השליחות והחזרה לארץ ב- 2006 החליט פיקולין לרתום את ניסיונו, מיומנותו וקשריו ולהקים את חברת התיירות 'אותנטיקו'.

דב, מה הניע אותך להקים את אותנטיקו ומה מטרותיה?

"משנה לשנה חברות תיירות ומשרדי נסיעות עומדים בפני אתגר גדול, להיענות לדרישות הלקוחות אשר מחפשים יעדים חדשים, מבקשים לחוות חוויות אותנטיות ולהכיר היכרות אינטימית את התרבות המקומית, הנופים ואנשי המקום ביעדי הטיול, זאת לצד גידול מתמיד בנוסעים המעדיפים לטייל בקבוצות פרטיות, בטיולים שעוצבו עבורם בלבד תוך דרישה להדרכה ושירותי קרקע ברמות גבוהות ובאיכויות ללא פשרות.

אותנטיקו הוקמה כפירמה גלובלית המתמחה בפיתוח וארגון מסעות פרטיים ברמה גבוהה ביעדים, בהם יש לנו ידע ומומחיות. היום, כעבור עשור לפעילותה מציעה אותנטיקו ללקוחותיה בישראל, ארה"ב, קנדה ומדינות אירופה, לעצב טיול אישי ב-15 יעדים (זאת נכון להיום והיד עוד נטויה), בקבוצות פרטיות סגורות ובהרכבים שונים (מ-2 מטיילים ומעלה ללא כל הגבלה). אותנטיקו מארגנת חבילות טיול ברמת פרימיום והן ברמת סטנדרט, כאשר גם בחבילות סטנדרט אנו מקפידים מאוד על רמת השירותים".

מהם 15 היעדים?

"היעדים של אותנטיקו נכון להיום: רוסיה, גאורגיה, ליטא, לטביה, אסטוניה, ארמניה, סרביה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו, בלארוס, פולין, אוקראינה, מולדובה, אזרבייג'ן, אוזבקיסטן ויתר המדינות באסיה התיכונה".

אילו מוצרי תיור אתם מציעים?

"אפשר לחלק את חבילות הטיול מבית אותנטיקו למספר קווי מוצר: טיולים פרטיים בקבוצות סגורות וליחידים בכל היעדים, שנבנו על בסיס הניסיון והמשובים של הלקוחות במהלך 10 שנות פעילותנו, וכמובן במידת הצורך אנו מבצעים התאמה אישית של חבילת הטיול בהתאם לצרכי הנוסעים.

נוסף על כך, אנו מציעים טיולי שורשים בהתאמה אישית, בעיקר במדינות: בלארוס, ליטא, לטביה, אסטוניה, אוקראינה ופולין, סיורי חוף פרטיים למפליגים בקרוז בים הבלטי - בסנט פטרסבורג ובטאלין, טיולי יום וסיורים מודרכים בני מספר שעות במוסקבה, סנט פטרסבורג, קייב, אודסה, לבוב, וגם בגאורגיה וארמניה.

בימים אלה אנו משיקים מוצר חדש - טיולי פרימיום ברכבת פאר פרטית Imperial Russia הנוסעת בנתיב הטרנס-סיבירי וברכבת פאר פרטית Golden Eagle. אותנטיקו הינה השותפה הרשמית של חברת התיירות של Russian Railways - חברת הרכבות הלאומית של רוסיה המפעילה את רכבת הפאר הפרטית Imperial Russia בנתיב הטרנס-סיבירי".

מה מידת שביעות הרצון של לקוחותיכם?

"לאורך השנים אנחנו שומרים על רף גבוה מאוד של שביעות הרצון בקרב לקוחות החברה. בהתקשרות עם אותנטיקו אין אותיות קטנות. הכל ברור ושקוף. עיצוב הטיולים מתבצע בתהליך של למידה והבנת צרכי הנוסעים ברמות מאוד פרטניות, ללא כל קשר לגודל והרכב הקבוצה. לאותנטיקו נוכחות גלובלית בכל היעדים, הצוות הבינלאומי של אותנטיקו בקיא היטב ביעדים ומכיר את השטח מתוך ההיכרות וההתנסויות האישיות. טיולי פרימיום מבית אותנטיקו זה לא רק שירותי קרקע ברמת פרימיום, אלא ובעיקר רמת שירות גבוהה. אנשי אותנטיקו בקשר עם הלקוח וסוכן הנסיעות, מעניקים לו ייעוץ, שירות ותמיכה לאורך כל מחזור העסקה: פניה-ייעוץ-מכירה-תקופת טרום טיול-טיול-משוב. אנחנו משקיעים מאמצים רבים ללמוד מהמשובים של לקוחותינו, הן הנוסעים והן סוכני הנסיעות, כיצד ניתן לשפר את המוצרים, השירותים והשירות עוד יותר".

כיצד אתה מתאר את הקשר שלכם עם סוכני הנסיעות?

"אני משוכנע כי אותנטיקו היא השותף האולטימטיבי לכל סוכן ומשרד תיירות כארגון מומחה, ותיק, אמין ובעל רקורד מרשים של טיולים ומסעות מוצלחים מזה עשור שנים. אנו משלמים עמלות סוכן עבור כל קוי המוצר מבית אותנטיקו תוך שקיפות מלאה בנושא המחירים של חבילות הטיול. הסוכן והלקוח יודעים מהו המחיר המדויק של חבילת הטיול ומהי כוללת בדיוק. הסוכן יודע במדויק מהי העמלה המגיעה לו בגין כל עסקה. במוצרים, בהם נדרש פיתוח ותמחור, כגון: טיולי שורשים או התאמה של טיולים קיימים בהתאם לצרכי המזמינים, או למשל, במכירת חבילות טיול פרטי ברוסיה, שתמחורן מתבצע אל מול מועדים ספציפיים, עבודת הפיתוח של חבילת טיול נעשית בתיאום מלא עם משרד הנסיעות".

 יש לך מסר לסוכני הנסיעות, שעדיין לא מכירים אתכם?

"אני פונה אל המשרדים וסוכני הנסיעות, שעדיין אינם מכירים את אותנטיקו וטרם התנסו בעבודה איתנו, ומזמין לקבוע פגישת היכרות. אשמח להציג באופן אישי את אותנטיקו ולהדגים כיצד יכולים סוכני הנסיעות להיעזר באתר המשודרג של אותנטיקו www.authentico.co.il, בו השקענו מחשבה ומשאבים רבים, בתהליכי ייעוץ ומכירה. אנחנו מאמינים כי הטיולים מבית אותנטיקו מתאימים לכל מי שמחפש חוויית טיול ייחודית, איכותית ובמחיר הוגן".

אגב, דב, מה משמעות השם אותנטיקו?

"השם נולד בשנייה. אנשים משתמשים בביטוי אותנטי בהקשרים רבים, אולם הפירוש המדויק של הביטוי הוא: מקורי, לא מזויף ולא מועתק, אמין, אמיתי. השם הוא למעשה הֶלְחֵם של שתי מילים באנגלית Authentic Co. = Authentico = אותנטיקו והוא משקף את כל מרכיביה של הפילוסופיה העסקית שלנו כארגון: היעדים, האנשים, תפיסות ניהוליות, יחסים עם עובדים, לקוחות וספקים וכד', והיא זו שמניעה אותנו בבחירת היעדים, העובדים והמדריכים, בפיתוח ועיצוב תכניות טיולים, בהתקשרויות עם ספקים, בפרסומים בערוצי מדיה השונים, ביצירת הסכמים עם הלקוחות וכו'. מתוך אמונה זו פנינו אף לארגון 'אמון הציבור', עברנו בהצלחה בדיקה מקיפה ובקרה המבטיחים לצרכנים כי ההתקשרות עם אותנטיקו הינה אמינה ובטוחה, וקיבלנו תו אמון הציבור, אשר מסמן ללקוחות עם מי כדאי לעשות עסקים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: