אא

"אי אפשר להוציא קבוצות של מקומות עבודה לחופשה בארץ. המחירים מטורפים, לא הגיוניים"

מארגני התיירות אומנם החלו סוף סוף לעבוד אומנם עדיין רק חלקית, אך הם זועמים וטוענים: "אנחנו רוצים להוציא קבוצה לנפוש בחו"ל כי המחירים בארץ של המלונות הם יקרים ולא הגיוניים, מנגד כדי להוציא את קבוצה ליוון על כול נופש צריך לשלם 50 יורו עבור בדיקת PCR, זה לא הגיוני. יש דרישות לא מובנות של משרד הבריאות"

צילום: 123rf צילום: 123rf

מארגני התיירות זועמים.

מצד אחד סוף סוף לאחר יותר משנה של השבתה בגלל נגיף הקורונה, הם החלו מתחילים לקבל עבודה, אך מנגד נהם תקלים בלא מעט בעיות.

מארגן תיירות סיפר לפספורטניוז כי: "אי אפשר להוציא קבוצות של מקומות עבודה לחופשה בארץ בקיץ הקרוב. המחירים מטורפים, לא הגיוניים. מלונות בדרגה נמוכה שפעם היו מתקשים להיכנס לרשימות שלנו, עושים לנו כעת טובה אם נותנים לי מספר חדרים במחירים לא הגיונייים, הם בכלל לא צריכים אותנו, הכול נחטף".

אז מה הבעיה מבחינתך?

"אנחנו כעת רוצים להוציא לנופש קבוצה של אלפי אנשים של אחת החברות הגדולות לחופשה ביוון.  כולם התחסנו או בעלי תו ירוק, אבל משרד הבריאות דורש בדיקת PCR לכל מי שיוצא  לחו"ל מעל 72 שעות לפני שחוזרים לארץ".

ואז הלוגיסטיקה מפריעה?

"עזוב לוגיסטיקה, ביוון דורשים 50 יורו לכל בדיקת PCR, משמע אנחנו צריכים כעת לבוא לאותה חברה ולומר לה, אין בעיה, רק תוסיפו לתקציב של החופשה המתוכננת עוד לפחות 150 אלף יורו לנסיעה רק בשביל לבדיקות. גם ככה אנחנו רק רוצים כעת לחיות, לחזור לעבוד גם אם זה עדיין באופן קטן בהשוואה לטרום קורונה. אנחנו צריכים כעת לבוא לחברה/ארגון בדרישות כאלו. המשמעות שבעסקה שכזאת, אנחנו לא יכולים אפילו לצאת מאוזנים. מדובר בשערורייה מה שקורה, המחירים מטורפים בארץ, לא הגיוניים. יש דרישות לא מובנות של משרד הבריאות. האנשים שיוצאים ממילא מחוסנים, אז למה להקשות, ולא לבוא לקראתנו שאנחנו יותר משנה לא עובדים כמעט?"

עוד הוסיף איש תיירות וותיק: "המלונות בארץ לא סופרים כעת אף אחד, אך צריכים לזכור שבסוף המצב ישתנה וכלום יזכרו את מה שקורה כעת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: