אא

מיליון ישראלים לא טועים

למעלה ממיליון ישראלים ימריאו לחופשה בחו"ל השנה, בין היעדים הבולטים: איי יוון, אירופה הקלאסית וארה"ב. גיל סתיו:"קיץ 2016 ימשיך את מגמת הגידול בכמות הנוסעים הישראלים היוצאים לחו"ל", וענת אהרון מעריכה כי: "צפויה עונה עמוסה במגוון חופשות רחב במיוחד"

Shutterstock Shutterstock
עונת הקיץ כבר ממש כאן. הטמפרטורות ואחוזי הלחות בחוץ רק הולכים ומאמירים ואיתם גם ההזמנות במשרדי הנסיעות ובאתרי האינטרנט לקראת החופשה הבאה. על פי הערכות של גורמים בענף התיירות, מספר הישראלים שייצאו לחו"ל בחודשי הקיץ (יולי-ספטמבר) יחצה העונה את רף מיליון הנוסעים, זאת לאור ההיצע הרחב והאטרקטיבי של חברות הנסיעות ליעדים שונים ברחבי העולם וכן בעקבות ראש השנה שיחול השנה בתאריך מאוחר יותר (2/10). ניכר כי גם הקיץ מגמת הנופש הבולטת בקרב הישראלים תתנקז לטיולי המשפחות, תחום שמדי שנה רק הולך וצובר תאוצה בזכות מדיניות "השמים הפתוחים" וההיצע הנרחב מצידן של חברות הנסיעות והתעופה. מי שנהנים מהמציאות הזו הם ללא ספק הנוסעים הישראלים, שייהנו השנה ממבחר גדול של יעדים וחבילות נופש בטווחי מחירים משתנים ובהתאמה אישית לפי הצורך. אז לאן ניסע השנה? יעדי הנופש המסורתיים של המשפחות הישראליות כמו איי יוון (כרתים, רודוס, קרפאטוס, קורפו, זקינטוס ואחרים) וקפריסין, איטליה, צרפת, הולנד, גרמניה (בדגש על היער השחור), ספרד ויעדים נוספים באירופה ימשיכו כמובן לעמוד בראש הרשימה, כשמנגד ראוי לציין גם יעדי משפחות חדשים/ישנים כדוגמת אורלנדו בארה"ב, חופשות במזרח הרחוק בתאילנד וסין ואף ליעדים אקזוטיים כמו זנזיבר או חופשת ספארי בטנזניה. אגב, בכל הקשור לקלאבים והנופשונים בטורקיה לא ניכר כי הרחשים לגבי נרמול היחסים בין המדינות משפיעה לטובה, כאשר הישראלים עדיין אינם חוזרים לנפוש במדינה, כפי שנהגו לעשות זאת במספרים ובכמויות המרשימות של העשור הקודם.
קרפאטוס. האי היווני החדשקרפאטוס. האי היווני החדש
קרפאטוס. האי היווני החדש   "קיץ 2016 צפוי להמשיך את מגמת הגידול בכמות הנוסעים הישראלים שיוצאים לבלות בחו"ל", אומר סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, גיל סתיו. "הסיבות לכך נעוצות במדיניות "השמים הפתוחים" שהוכיחה את עצמה וחסכה רבות לכיס של כולנו, בירידת מחירי הדלק וכן בשל התחרות ההולכת וגוברת בין החברות וסיטונאיות הנסיעות השונות, שהצליחו לרכוש מלאי של מלונות ביעדים מבוקשים מבעוד מועד" לדברי סתיו, נדבכים תיירותיים נוספים שיזכו לצבור תאוצה בעונת הקיץ הקרובה הן מסגרות חבילות הנופש העצמאיות או חבילות הטיולים המאורגנים, באזורים כמו אגם גארדה, מונטנגרו ויעדים נוספים ביבשת אירופה. "זהו תחום שנכנס חזק לתודעה של הישראלים ומתאים מאוד למשפחות המעוניינות לקחת חלק אקטיבי בטיול שלהן, בין אם ע"י תכנון עצמאי או באמצעות מדריך מקומי המסייע למצות את היעד ולהכיר אותו מקרוב".
איטליהאיטליה
איטליה   מי שעוד מתייחסת לתחום טיולי המשפחות היא ענת אהרון, סמנכ"לית השיווק של ארקיע אינטרנשיונל, שמזהה גם בעונת הקיץ הקרובה מגמה של תנופה והתחדשות. "הישראלים מעוניינים במוצר ONE STOP SHOP משתלם אשר יעניק להם חוויית חופשה אולטימטיבית", היא אומרת. "זהו הכיוון אליו הולך הענף ברמת טיולי המשפחות, בדגש על יעדים חדשים כמו אוכריד שבמקדוניה או חאניה בכרתים. מה שבטוח, צפויה עונת קיץ עמוסה בפעילות ובמגוון חופשות רחב במיוחד". "המשפחות הישראליות למדו לדרוש חופשה ברמה הגבוהה ביותר, הכוללת מלונות מפנקים, אטרקציות בעלות ערך לילדים ויעד בו כל אחד מבני המשפחה יוכל למצוא בו עניין", מסביר גם יאיר אשר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "השטיח המעופף" אשר מתייחס במקביל למספר יעדים נוספים שעתידים למשוך את קהל הישראלים בעונה הקרובה, כמו באטומי שבגיאורגיה, סנט פטרסבורג, בורגס ועוד. "אין לי ספק שיחד עם היעדים החדשים המשתלבים עם היעדים הקלאסיים באירופה, המשפחות הישראליות יזכו לחופשת קיץ חמה ומהנה במיוחד".  
היער השחור. מהיעדים הקלאסייםהיער השחור. מהיעדים הקלאסיים
היער השחור. מהיעדים הקלאסיים  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: