אא

איסתא מקימה מלון חדש בת"א

מלון הבוטיק ייבנה ברחוב ברנר, וצפוי להיפתח ב-2018 בהשקעה של כ-60 מליון ש"ח. איסתא נכסים מחזיקה ב-40% מהבעלות וקבוצת יזמים פרטיים בראשותו של היזם, ירון לוי, יו"ר אמריקן אקספרס נסיעות ב-60%

מימין: שמעון סיבוני מימין: שמעון סיבוני
איסתא מקימה את המלון הרביעי בפורטפוליו המלונות של הקבוצה בישראל. המלון החדש, שיוקם ברחוב ברנר בתל אביב, צפוי להיפתח בשלהי 2018 בהשקעה של כ- 60 מיליון ש״ח. איסתא נכסים, מחזיקה ב-40% מהבעלות של המלון וקבוצת יזמים פרטיים בראשות ירון לוי , יו"ר אמְריקן אקספרס נסיעות, מחזיקים ב-60%. המלון יכלול 50 חדרים, מסעדת שף ובר, בריכת שחייה על הגג, חניון, חדר כושר וחדרי ישיבות מוקפדים. לדברי היזמים הקונספט החדש יענה לצרכי אנשי העסקים, בדירוג של 4 כוכבים. היזם ירון לוי, מסר שהליך קבלת היתר הבנייה ערך יותר מארבע שנים בשל הייחודיות בשינוי ייעוד הנכס וקבלת היתר בנייה מכוח תמ״א 38. "במסגרת התב״ע של לב העיר תל-אביב מתאפשרת הפיכתם  של 10 מבני ציבור בלבד לבתי מלון או בתי דיור מוגן. סעיף זה בתב״ע איפשר לנו להשביח את המבנה ששימש במשך שנים ספריית יידיש עד אשר העמותה שהפעילה אותו פשטה רגל והנכס הועבר לכונס". לוי הוסיף: "בחרנו להרוס את המבנה ולבנותו מחדש מכוח תמ״א 38, מהלך נדיר ביותר בבנייה מסחרית/ציבורית אשר דרש התנהלות מורכבת מול הרשויות. עד היום תוכנית התמ״א לא נתנה פירוש מובהק למבנים שאינם למגורים ועל כן, היה צורך לפרש את כוונות המחוקק בקשר עם שילוב התמ״א לתב״ע שעוסקות בעיקרן במבנים למגורים".

תכנון המבנה

המבנה שתוכנן על-ידי אדריכל יואב מסר, (מלון נורמן/ מרכז פרס לשלום), יבנה במקומה של ספריית היידיש י.ל פרץ, ושואב את השראתו מערימת ספרים המונחים זה על גבי זה. על עיצוב הפנים הופקד ירון טל, המעצב מלונות ומסעדות בארץ ובחו״ל. העובדה שהמלון תוכנן מאפס אפשרה לאיסתא והיזמים לשלב שלושה יתרונות מרכזיים: בניה ירוקה, סטנדרט תפעולי גבוה והבטחת דירוג של 4 כוכבים לפחות. בהנחיית היזמים, הוחלט שהמבנה יהיה ירוק ויעמוד בתקני הדירוג של חסכון אנרגטי המפוקח על-ידי הרשויות. מאיסתא נמסר עוד כי, תוכניות המלון עברו התאמה מלאה לדרישות תוכנית הכוכבים של משרד התיירות שתהפוך בשנים הקרובות למדד האיכות הקובע במלונות בישראל. בכדי לקבל זכאות לדירוג של 4 כוכבים או יותר, על המלון לעמוד ברשימת דרישות כגון: מסעדה ובר באזורים נפרדים בתחומי המלון. ירון לוי, יו״ר אמריקן אקספרס נסיעות מקבוצת איסתא, אמר לפספורטניוז כי בכוונתו לעשות שימוש בסינרגיה הטבעית בין החברה בראשותו לבין המלון בבעלותו בכדי לשווק לאנשי עסקים זרים מוצר, התפור למידותיהם תוך שיתוף פעולה עם מאות הלקוחות העסקיים של הפירמה בארץ ובעולם. שותפיו של לוי, מסעדנים, המחזיקים בין היתר במסעדות אסיאתיות: פו סושי בתל-אביב, קיסו בקריית אונו ונוצ׳ ברמת השרון, מתכוונים להביא למסעדת המלון ניחוח אסייתי המבוסס על מומחיות רבת שנים. איסתא נכסים, המנוהלת על-ידי שמעון סיבוני מחזיקה 40% מהבעלות והיזמים מחזיקים ב 60%. המלון שעדיין לא הוחלט על שמו, צפוי להיפתח בשלהי 2018 בהשקעה של כ- 60 מיליון ש״ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: